19.12.09

Στου bacardi τη ρεκλάμα


Έπιαν μας η σιειμωνιά, έσυρεν ϭιόνιν βίρα
Επάγωσεν η γειτονιά, τζιαι πάω σαν την παπίρα

Εφορήσαμεν τα πανοφόρκα μας τζιαι τες χοντρές τες κλάτσες
Εϭιύψαμεν μες τα παλτά, εζαώσαμεν τες φάτσες

Όσον τζιαν φκεις στη στράτα σου έν νώθεις τα δαχτύλια
Τα φτούθκια σου παγώνουσιν, θερμοκρασία πλην ϭίλια!

Εξεκίνησα λοιπόν τζιαι γιω σιγά σιγά σαν την σιεσμένην
Παρπατητή παθκιάν παθκιάν, η μούττη παγωμένη

Εν μέρα τούτη πλάστη μου, να πρέπει να δουλέψω
Πρέπει να κάμω σχέδια, μιαν τράπεζα να κλέψω

Να πάω στην Καραϊβική, σε τροπικό νησούιν
Τζιαι να περνώ τες μέρες μου ξάπλα μες το ηλιούιν

Πουκάς τη φοινιτζιάν να πίνω τα κοκτέηλ
Μέ μάστρους μέ τηλέφωνα, μέ blackberry μέ μέιλ!

Θέλω να είμαι μόνιμα, στου bacardi τη ρεκλάμα
Να φορώ ολόχρονα μαγιώ τζιαι να απλώνω ζάμπαν

Να έσιει σιήλιους μώρατσους σάμπα να μου χορεύκουν
Ψηλόλιγνοι, μελαχρινοί τζιαι να με πασπατεύκουν

Να ‘ρκουνται να μου κάμνουσιν μασάζ μες τα ζινίσια
Ώχχω, τούτη εν ζωή, ψυσιή μου στα Παρίσσια!

άμμαν πυρώννω να ‘ρκουνται, αέραν να μου κάμουν
Τζιαι άμμαν καεί η ράσιη μου, γιαούρκια να μου βάλλουν

Τζιαι όπως τα εσκέφτουμουν τζι ήμουν αφηρημένη
Εγλίασα τζιαι ευρέθηκα στο σιόνι ξαπλωμένη

Επροσγιώθηκα φαρθκιά πλαθκιά πάνω στο καυλονούριν
Άου επόνησα πολλά! Φέρτε μου κανναούριν!

Ίντα εσυναχτήκετε να δείτε σαν τα φκιόρα;
Τανάτε μου να σηκωστώ εν τζι έφαμεν η ψώρα!

Έππεσα τζιαι λατσιήστικα, εγίνικα ρεζίλιν
Έτρεξεν τζιαι η μύξα μου, φέρτε κανάν μαντήλιν!

Γ...ω την ώραν την στιγμήν που έφκηκα που έσσω...
τζυνιά με μια κακαουσκιά όποθεν τζιαι να ρέσσω

9 comments:

  1. Έγραψες πάλαι! Περαστικά σου ξαδερφούλα!

    ReplyDelete
  2. egw epsifisa na dwkeis allo mian efkeria a

    ReplyDelete
  3. μα πού ήβρες τζείντο μασκαραλλικκούι που βάλλεις για sh?

    ReplyDelete
  4. eolica: thx cous

    ktino: antrikh allhleggyh?:-)

    sike: sta symbols tou word, kapou kataxoniasmeno.

    ReplyDelete
  5. Χωρίς να θέλω να το παίξω ξερόλας στην Καραϊβική δεν χορεύουν σάμπα :).
    Σοβαρά τωρά κόψε ένα εισητήριο για Κούβα. είναι ότι ζητάς.

    ReplyDelete
  6. τι γινεται ποστ μπμπιλονακι ?σε βοηθησαν να παρεις αποοφαση ?δυσκολο ε?εγω λεω τον μπουλο και στο μπαουλο το σαολο!!!αν σε ενδιαφερει και το γιατι θα σου πω .απλα ρωτα

    ReplyDelete
  7. Mana, h samba empike for the sake of poetry.:-)
    Cuba epia hdh (H fwtografia sto post einai apo to Cayo Levisa (Pinar del Rio) sth Cuba.
    Alla ena taksidi tropiko xreiazetai, alla kapou allou na doumen tziai tipote allo:-)

    nhpiagogio, exeis ki'esy ta dikia sou. To thema tha analythei! :-x

    ReplyDelete
  8. bravo lil sis - oraia tsiattista! Kamneis synagonismo tis thias Nikis!
    Teleio.
    Da Sista

    ReplyDelete
  9. great. egw lew na kamete dialogo me neerie.
    h pic omws einai ola ta lefta
    wraia ha kouva?

    ReplyDelete

Βάλε τη μουστάρδα σου!