28.8.12

Ο καμός μου


Ανάγνωστερ σε άφηκα καημένε εν αγνοία
Εννεν ότι εν σε σκέφτουμαι, ότι με έπκιαεν η ανία

Περνώ μια φάσην δύσκολην τζιαι μάυρην σαν το σκότος
Γιατί που μες την σχέσην μου έμεινεν μου ο κόπος

Εχώρισα τον Σιάολον τζιαι σύρνω μαύρην πέτραν
Να δω νάκκον την Μπαμπυλον, που ως τωρά εν εμέτραν

Ηβρά τζιαι διαμέρισμαν για να μετακομίσω
Ουλλα της σχέσης τα κακά πισω μου να αφήσω

Φοούμαι σιέζω πάνω μου, εχω πολλές φοβίες
Πως θα με τζυνήουν τα τέρατα οι δράτζοι τζ’οι ερυνίες

Περίτου που ουλλα σκέφτουμαι πως θα μείνω στο ράφιν
Να γίνω μια κοτζάκαρη που να πιτά φαρμάτζιν

Αλλα η Μήτωρ εφρόντισεν, να βρεί το ριζικόν μου
Ετηλέφωνησεν μιου γέροντα τζιαι είπεν του το κακόν μου

Εξερες το ανάγνωστερ, πως εχουν τζιαι χοτλάιν
Οι Ορθοδοξοι στο ισραήλ, τζιαι μπαίννουν τζιαι ονλάιν;

Επκιαεν τον τηλέφωνον, τζι’είπεν του «δως μου γνώσην!
Η κόρη μου εχώρησεν, άτζαπης έκαμεν καλά, οξά ννα μετανώσει;»

Ο γερος την εφώτισεν, τζι είπεν της «εν πείραζει
Η κόρη σου έκαμεν καλά, χαλάλιν το μαράζιν»

Μιαν τύχην είπεν της καλήν, τάχατες ότι έχω
Τζιαι ούλλα εννα φκούσειν σε καλόν, μα πρέπει να προσέχω

Γιατί έλυσα τζι’εσταξα, επάστινα είμαι βίτσα
Το μόνον πράμα που θώρω εν δάκρυα τζιαι μύξαν

Τζιαι γιώνει τζιαι Σιάολος κλαίμεν με δάκρυν μάυρον
Τζείνος ζητα συγχωρησην αλλά εγιώνι βράχος

Μα μεν νομίζεις εν πονώ, πουμέσα μου είμαι κομμάθκια
Γιατί λουβιθκιά εγίνασειν του ονείρου τα παλάθκια

Κάθουμαι τζιαι σύναω τα, βάλλω τα μες την βούρκα
Τζιαι ελπίζω τζιαι προσεύχουμαι να βρω άλλα, τζιινούρκα

Είδες τώρα ανάγνωστερ, γιατί είμαι χαμένη;
Τράβω μαράζια κάμποσα η γέριμη, η λυμένη

Καθε μεγάλη συμφορά, διά σου τζιαι σοφίαν
Γιαυτον εγιώ νι θα σου πω τζιαι μιαν φιλοσοφίαν:

Οι σχέσεις θέλουν σεβάσμον, άγαπην πολλύν τζιαι κόπον
Αν δείς τζιαι ο άλλος εν τανά, παρέτα, εν έσιει τρόπον

78 comments:

  1. Φιλενάδα, ήρτα κοντά στες γειτονιές σου. Θέλεις να πάμε για καμιά μπυρούδα; να ανταλλάξουμε τους καημούς μας; να τσιαττήσεις τζιαι άλλο αν θέλεις, λάιβ, στα κυπριακά;


    Νοιώσε τα ούλλα Ποστ. Τζιαι πόνο, τζιαι μοναξιά. Κλάψε, φκάρτα που μέσα σου, μεν λογοκρίνεις τίποτε. Τζιαι μετά προχώρα

    ReplyDelete
  2. Φίλε καλά έκαμες. Αν τα είπετε ξανά, τζαι ήταν ίδια τα μετά, καλύτερα όσο εν νωρίς... Εν πολλά άσσημο το μετά, σκέφτεσαι μόνο τα όμορφα, τα καλά τζαι πονείς....
    Της μεγαλομήτωρ εν

    ReplyDelete
  3. ...πάτερ που της είπε για την καλή σου την τυλχη όξα καμιά καφετζού;

    ReplyDelete
    Replies
    1. H megalomitor eipamen, an eisien h orthodoksia Djihad tha itan stin proti grammi tou pyros, apofeugei tes kafetzioudes opos o thkiaolos to livani. Miloumen gia pater xeirotonimeno:-)

      Delete
    2. οι πάτερΣ (εν πληθυντικός στα αγγλικά), λαλούν τζαι την τύχη; να το πω σε κάτι κυριούλλες. εν το ξανάκουσα.

      Delete
  4. φαίνεται μες τον πόνο σου το χιούμορ σου κρατάς το
    τζαι τούτον εν πολλά καλόν, όποιον τζιαν φάεις πάτσον.
    Μεν γονατάς, βάστα καλά, ούλλα εννα περάσουν
    ούλλη η ζωή σου εν μπροστά. Εν άλλοι πουνα χάσουν.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ωωω! καλως το μυρικάστικο την όμορφην κουέλλαν
      δια σου κρέας τζιαι τυρί τζιαι μάλλενην φανέλλα!
      αρνουιν μου ετσιν την περνω, να μεν αυτοκτονλησω
      είπα τζιαι εγιώ το χάλιν μου να διακωμωδήσω

      Delete
  5. Ουφφου κόρη τζαι εχω την έγνοια σου! Θα συμφωνήσω με το ασπρο και παχυ οτι το χιουμορ πάντα βοηθα. Τζαι για το ραφι μεν ανησυχεις, είμαι πρώτο τραπέζι πιστα τζαι θα ανοιουμεν φυλλα τζαι θα καμνουμε πουρέκια, δακτυλα, ραβιολες τζαι οτι αλλο ποθούμε!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μαειρκό: οι γεροντοκόρες!
      Όλα τα φαγητά στο ράφι!

      χεχεχεχε

      Delete
  6. Εθελα να μαι τζιαχαμαι για να σε αγκαλιασω,
    μα' γιω ειμαι μια αγνωστη, ιντα καμον να σασω...

    Εσεν ταιρκαζει σου αδρωπος να παιζει το λαουτο,
    τζι αν ο Σιαολος δεν γιουτα, παραιτα τον για τουτο.

    ΧΧΧ

    ReplyDelete
  7. Βάστα καλά κόρη..... Αν αξίζει δεύτερη ευκαιρία, βάψε την μαύρη πέτρα άσπρη τζαι δώστουν την! Στην ανάγκη φακκάς του την πουπάνω με την πρώτη παρασπονδία που θα κάμει.

    ReplyDelete
    Replies
    1. καταρχάς λατρεύω τους άβτρες που λαλούν "κόρη"! αη λαβ ιτ!

      που λάλεις χρέντ μιλούμεν για 3η τζιαι 4η ευκαιρία δαμέ... οπότε αντιλαμβάννεσαι ότι εν δύσκολη η θέση μου. Εννεν που πείσμαν, ή που κατζίαν. Εν που ανάγκη παραπάνω...

      Delete
  8. Πρέπει ναν δαμέ που αποτάθηκεν η Μεγαλομήτορ: http://oilaomon.blogspot.com/2012/03/blog-post_2794.html

    Βάστα καλά χρεντ. Πονεί πολλά μα εννα περάσει.
    Έτσι ένι. Όπως θα ελάλεν τζι ο τζύρης του Σιάολου, "έχομεν και προβλήματα εις τας σχέσεις!"

    ReplyDelete
    Replies
    1. πολλά θα το έθελεν η Μήτωρ να με παντρέψει με εναν πάτερ τζιαι να γίνω Ποστπαπαθκιά!
      το μνημονικόν σου εντυπωσιαζει με χρεντ!

      Delete
    2. Ε χάτε! Βάρτην δουλειάν ομπρός!
      Τζι αντί "καλημέρα" να μας λαλείς "ευλογείται" :D

      Y.Γ: πε αλήθκεια...τζίντο μπλέϊζερ εφύλαξες το έννεν;

      Delete
    3. ήταν η έννοια μου!!!!!

      Delete
    4. Ma den me prosexete! To blazer meta pou apotyximenes prospatheies na to poulisw exarisa to tou zithkianou pou stin arxin en to ethelen oute mouxtin:-)

      Delete
  9. Ούφφου καταλάβω σε. Ήρτα στην Κρυόχωρα μαζί του και τελικά εχωρίσαμε κι έμεινα μόνη μου. Τα καλύτερα έρχονται, τούτο να σκέφτεσαι και ισχύει. Και κλάψε και πόνεσε όποτε σου βγαίνει, μόνο έτσι θα σηκωθείς πιο δυνατή.

    ReplyDelete
    Replies
    1. εννα περάσουμεν συνμετάναστερ.
      κράτα τζιαι εσύ γερά!

      Delete
  10. Παρέτα κόρη μου που έγινες λουβίθκια για έναν Σιάολο (ο επόμενος γκόμενος please να βαφτιστεί καράολος). Φέρτα μίλια σου. Α τζιαι πήαινε στο τσαρτέλλι να δεις το τελευταίο ποστ τζιαι να καταλάβεις οτι κάθε εμπόδιο εν για καλό.

    ReplyDelete
    Replies
    1. καλώς την νούνναν του επόμενου μου αμόρε!
      είδα το το τσαρτελλούιν, αλλά εχομεν και μιαν Α διαφοράν ηλικίας που παίζει ρόλον...

      Delete
    2. Ρεεεε έλα σε παρακαλώ! Πιπίνια δεν είμαστε αλλά δεν μας εφάαν και τα χρόνια. Άτε να δω! Το σίγουρο είναι ότι δεν έχουμε χρόνο για χάσιμο.

      Μεγάλη αγκαλιά που μένα.

      Delete
  11. Κράε καλά κόρη! the best is yet to come :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. προσπάθω, βαστώ να μεν δώκω χαμέ!

      Delete
    2. Κράε καλά να μεν δώκεις χαμέ τζι είσαι τζαι κάποιας ηλικίας...θέλουν προσοχήν τούντα πράματα... :D

      Delete
  12. Φιλενάδα κράτα καλά και έχεις πολύ δύναμη μέσα σου!! Αν η απόφαση που επήρες θεωρείς πως είναι η σωστή, όταν περάσει αυτή η περίοδος θα είσαι καλά... Τούτες οι μεταβατικές οι περιόδοι είναι χάλια... αλλά χρειάζουνται... σε ετοιμάζουν για το αύριο, το οποίο μόνο και μόνο που είναι το αύριο είναι καλό!! Κράτα καλά και σε σκέφτονται πολύ! Κι εγώ μαζί! Φιλιά πολλά!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ακριβώς ρε Χέλεν μου, εν η μεταβατική περίοδος που με χαλα. Μακάρι να εμπορούσα να κάμω φαστγοργορντ...

      Delete
    2. I know... alla krata gera re si... oso ginete...fae sokolates... en akouo pelares oti en kommeni i orexi sou... en farmako!!!!

      Delete
  13. Μάνα μου κόρη, τζαι'γώ πονώ για ένα παλιόδοντο.
    Αν επήρες τη σωστή απόφαση μπράβο σου, θέλει @@.

    ReplyDelete
    Replies
    1. νομίζω εν η σωστή.
      Γαργάρες με κορτλεηπε!

      Delete
    2. Κόρτλεηπε;; Κάτι λλίο πιο οικονομικό; Πηλέ μου να κάμνεις τζαι πολλές άφοα :Ρ

      Delete
  14. κατάθεση ψυσιής, με το χάζι σου πάντα.

    το "χότλαϊν" φοβερόν!

    η καλή μουσική βοηθά.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ακούω πολλήν! αλλά συνήθως ψυχοπλακωτικά...
      το χοτλαην εν για σενα που το κάμαν! Περιμένει σε! χεχεχεχεχεχε

      Delete
  15. μήπως τώρα μπορείς επιτέλους να πεις το "ναι" στον άνθρωπο του τρένου;;;;

    i feel you, απλά είπα να χρησιμοποιήσω τζι εγώ το χιούμορ :-)

    ReplyDelete
  16. ufu, ετσι αποφάσεις εν παλλούτjΙ, υπομονή, it takes timε να στεγνώσουν οι μύξες και τα δάκρια, δε καμπόσα θρίλερ, action movies, new friends, new hobbies, new music :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. εχω ήδη σχεδια... μακάρι να μεν ιππέσω τέλλια...

      Delete
  17. http://www.youtube.com/embed/yk7jzjIeXg0

    Ou lalalalala, ou rrrapapapapaaaa

    Babylon, tu te tires, ... faux que tu respires...

    ευκαιρία να αλλάξεις λειτουργικόν σύστημα! Το λογισμικόν που σε κάμνει να πονείς είναι ληγμένον τζιαι κάμνει μόνον για εγχώριαν χρήσην.

    Άκου ράφκια τζιαι ηλικίες....

    Τζιαι πρόσεχε χάαα!!! όι να πιάσεις τζιείνον της μεγαλομήτορος!!! Άλλον, σύχρονον, τζιουνούρκον.

    Εν που τον τζιαιρόν που επερίγραφες την πεθθερικήν ζωήν που εκατάλαβα ότι έπαιζες με τα βέρσιονς. Τζιαι έχε εμπιστοσύνην της πόστΜπάμπυλον είντα μοτέλλον εν να επιλέξει να πληρεί τες ανάγκες της. Διότι οι μεγαλομήτορες τζιαι οι γέροντες έχουν άλλες ανάγκες τζιαι σσύφφωνα με τα λογισμικά που τους εξυπηρετούν, έπρεπεν να είχαν ήδη πεθάνει πιλέ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. oui, c'est vrai Je me tire, faut que je respire...
      το τραουδί εφτιαξεν μου την διάθεσην α!
      Ευχαριστώ!

      άρεσεν μου η μεταφορά σου! θα της βάλω φτιν!

      Delete
  18. Ξαδέρφιν πομονήν! Κάθε εμπόδιο για καλό (πολλά τετριμμένο, αλλά σωστό, είδες τζιαι ο πάτερ;). Στο μεταξύ, εσύ ειδικά με τα δίμετρα τα κάλλη σου, την εξυπνάδα του αετού τζιαι το αστείρευτον το χιούμορ (έκαμα σε φοινιτζιά πάλαι αλλά εν αλήθκειες που λαλώ) Α ΠΟ ΚΛΕΙ Ε ΤΑΙ να μείνεις στο ράφι. Κόφκω την σιοιρινή (ποια;). Έχω σου ήδη τουλάχιστον τρεις υποψήφιους που τους ετρέχαν τα σάλια όταν σε είδαν στο γάμο μου (μα ίντα καλά που ήρτες; το θέκκιου νόουτ έπκιας το;). Ο ένας είναι και σε κοντινή σου πόλη. Κανόνισε.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ήρτεν η κάρτα καζ! φέκκιου!
      αππώννεις ανίψσιην μου αλλά εν που είμαι σόιν!
      Εκατάλαβα ποιος εν ο κοντινός μου μνηστήρας. Νο λάηκ.
      Αλλά δεν θα σου κρύψω ότι αππώθηκα λλίον τωρά!
      χεχεχεχε

      Delete
  19. μανα μου κορη....εσυγκηνητικα ετσι που τα περιγραφεις...αλλα το χιουμορ εξακολουθει να εβρισκεται δειλα δειλα πισω που καθε στιχο...υπομονη! εχω απορια τι εν ο σιαολος εγω....

    ReplyDelete
    Replies
    1. πήεννε στο προηγούμενο ποστ να σου λυθει περτίτζιν μου μιτσόστομον.

      Delete
  20. Κράτα καλά κόρη!! Ράφκια τζαι πελλάρες. Από-και-κλείεται!

    Ολα θα πάνε καλά! Ετο αρκέψαν να φαίνουνται υποψήφιοι στον ορίζοντα!

    ReplyDelete
  21. kouragio korou! what to do...

    ReplyDelete
  22. I am really sorry για το χωρισμο σου και ολα αυτά, αλλά εν φιρμός το τσιαττιστό!
    εννα το φυλάξω να το πω του Mr Proud Cypriot που εννα σταματήσει να τανά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. βάρτου πόσταν α! όι να σταματήσει!

      Delete
    2. evala ton na thkiavasi to tsiattisto gia na foithi

      Delete
  23. Το λοιπό! Αν' νναι πιπελό που θέλεις πέ μου να σου πέψω! Αν' νναιν σκιάν, να κανονίσω διακτινισμόν. Αν όμως μιλούμεν για άντρα .... σιόνα, φέρτα μίλια σου! Να μεν ξεκινήσω να γράφω δαμέ τζι' εννά μεν κανίσει με η έκταση της Μπριττάνικα - Πάπυρος Λα Ρους! Ότι ούλλαν εν να παν καλά ξέρεις το τζιαι γι' αυτόν μπόρεις να το διακωμωδείς. Αν άξιζε να δόκεις ευκαιρίες, τζιαι έδοκες πάλε ξέρεις το. Το κυριόττερον ξέρεις τι ΔΕΝ θέλεις, άρα είσαι σε καλό δρόμο για το τι θέλεις! Τζιαι επειδή είμαι πιο μεγάλη σου, αν ακούσω ξανά ράφκια τζιαι παναϋρκα, θα πετακτώ ποτζιεί! Εν τζιαι να λείψουν που τον κόσμον! :) Νομίζω ή μάλλον ελπίζω, ότι εξελικτήκαμεν λλίον ως είδος για να ξέρουμεν ότι ό,τι ή όποιον πλαμσαν εν φέρνει χαράν εν έσιει λόγον υπάρξης εις τη ζωή τζιαι την καθημερινότητά μας. Παθούσα τζιαι μαθούσα! Μόλις σου γυαλλίσσει ο επόμενος ξέρεις ήντα μπου να κάμεις: πέμπεις αστρολογικές λεπτομέρειες τζιαι αν μας κάμνει, έχω έτοιμα τα κατάλληλα .... βοτάνια! :) Τζιαι άμαν θέλεις να γελάσεις, σκέφτου τον εαυτό σου παπαδκιάν! :)

    Ακόμα τζιαι για τα κιλά έχω σου τη λύση: Πόσα θέλεις να σου πέψω να ισιώσουμεν τζι' οι δκυο;! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. γεια σου ρε μάγισσα-μάγκισσα!
      Τα άστρα ίντα να μας κάμουν; αφού ουτε την ώραν που εγεννήθηκα εγώ ενι ξέρω. Κατα τες 11 το πρωι λαλεί η Μεγαλομήτορ...
      Τα λόγια σου μιλούν μου α!

      Delete
  24. πολλά δυνατό το τσιάττισμα σου...
    ούλη η σοφία εν στους 2 τελευταίους στίχους...

    πέραν που τζίνα που είπεν η ξαδέρφη σου η Eolica αν σκεφτείς ότι μιλάς 5 γλώσσες έχει 5 φορές παραπάνω πιθανότητες να βρεθεί το άλλο μισό/ ολόκληρο. ήντα που να πουν τζαι τζίνες που εν μιλούν καν τα ελληνικά σωστά; χαχαχαχ :ρ

    ούλα ενά παν καλά... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. είδες οι γλώσσες αννοίουν ορίζοντες τελικά. Της Εόλικας μεν της βάλλετε φτιν "αν δεν χουμίσουμεν το σπίτιν μας και τα λοιπα".

      Delete
    2. Κρύφω προς το παρόν αλλά δεν ισχύουν τα ανωτερω! Το καλόν το πράμαν φαίνεται!!

      Delete
    3. @ eolica
      πιστεύκω σε μεν αγχώνεσαι, όπως πιστεύκω ότι η post εν μετριόφρων, όπως πιστεύκω ότι εν θα μείνει στο ράφι, όπως πιστεύκω εν θα την αφήκει η μάνα της να μείνει στο ράφι, όπως πιστεύκω στην Αγάπη... :)

      υ.γ. τζίνο για την μάνα της/ θεία σου ένηξερω αν την συμφέρει... ειδικά τωρά που ενά μειωθούν οι μισθοί των παπάων... :ρ

      Delete
  25. άτε ρε ποστ!!!! ψυχή και νεύρο..και έλα λίο κύπρο για διακοπές να ξεχαστείς.. φιλιά που κύπρο!

    ReplyDelete
  26. Oulla tha pan kala kori, krata kala, kame tzino pou prepei na kameis kai na men foase tipote. Exeis tin apoliti simparastasi kai ton sevasmo mou!
    Zisto kai touto kai tha pamen parakato!

    ReplyDelete
    Replies
    1. αναμένομεν νέα που τας Κρυοχώρας α!

      Delete
  27. Χμμμ, 28 μέρες χωρίς ανάρτηση θα έπρεπε να οφειλόταν σε κάποιο μετρίως σοβαρό λόγο. Τώρα μπορούμε να κρίνουμε.

    Δε σε γνωρίζω οπτικά αλλά απ’ όσο σε διαβάζω κρίνω πως σε δυο από τα τρία χουμίσια που σου κάμνει η ξαδέλφη σου έχει δίκιο.

    Άρα, επανεκκίνηση και πολλές αναμνήσεις για να γεμώννει το ημερολόγιον.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ναι, είναι όντως "μετρίως" σοβαρός! ευχαριστώ που μου το εθθυμησες γιατί μες τον εγωκεντρισμόν μου ξηάννω το!!

      Delete
  28. i sxesi en gia nasai kala
    oi gia na taleporise

    i ilikia mpori episis na simeni oti sigkofkis parapano kai pio grigora

    o ponos en diskolos, katalavo...
    elpizo na ise kalitera sintoma

    ritsa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κόρη! Επεθύμησα σε! ευχαρίστω που επέρασες πουλλούα μου!

      Delete
  29. Respect στην απόφαση που επήρες. Όσο δύσκολη τζαι να ήταν φαίνεται οτι σέβεσαι τον εαυτό σου τζαι μόνο που τούτο εννά ανταμοιφθείς με καλλύτερα. ψυσιή τζαι νεύρο τζαι stick to your decision!!! xx

    ReplyDelete
  30. Που τα πιο σπουδαία αισθήματα εν τζίνο της αναγένννησης!! Τζιαι όσο για το ταξίδι ως τζιαμέ εν ούλλα μέρος του παιχνιθκιού. Βάστα τζιαι έρκεται. Δεν σε φοούμαι.
    χχχχ

    ReplyDelete
  31. http://www.buzzfeed.com/mjs538/13-simple-steps-to-get-you-through-a-rough-day

    ws paratzi!

    xxx

    ReplyDelete
  32. θα σου πω μπράβο και μια μεγάλη αγκαλία, θκιαβάζοσαι τζερό τωρά!εν θα πω τα παραπάνω..ξέρω εν δύσκολα περνώ μια παρόμοια φάση...να φύω τζε να τον αφήκω ή να δώκω ευκαρία? Αξίζει το? Αξίζουν με το? Ξέρω ότι αν τ αφήκω εν να μεν φαν τζε μένα οι μυξες τζε τα μαράζια αν το κάμω..τζε εν να πονεί παραπάνο...εν να είμαι καλύτερα ή σειρότερα? Εν όλα πασανακατα μες το νου μου! μαραζομένη κουέλα!xx

    ReplyDelete
  33. ίσως να εν λλίον αργά για ακόμα έναν υποστηρικτικό σχόλιο, αλλά εύχομαι σου τούτη η μεταβατική περίοδος ναν μικρή. εσύ ξέρεις τι εν καλόν τζαι τι έσιεις ανάγκην. Φαντάζουμαι πρέπει να ήταν μεγάλη τζαι δύσκολη απόφαση.

    Εν ξέρω αν βοηθά, αλλά να ξέρεις ότι έσιει καμπόσους άγνωστους μπλόκκερς ποτζεί ποδά στον κόσμο που σε στηρίζουν (με τον δικό τους παράδοξο τρόπο).
    όσο για τα ράφκια μεν ακούω, μεν ακούω :))

    ReplyDelete
  34. Άργησα;

    Επέρασα τζαι εγώ το ίδιο πράμα πριν κανένα χρόνο.. Τα 2 πράματα που εσυμπέρανα εν τα εξής:

    1) Ένας χωρισμός έν δύσκολος επειδή φέφκεις που τζίνο που ξέρεις. Hopefully όμως έρκεσαι πιο κοντά σε τζίνο που εν να σε κάμει ευτυχισμένη.

    2) Υπάρχει πολλή πελλάρα σε τούτον τον κόσμο. Αποκλείεται να μεν βρεθεί τζαι λλίη που να ταιρκάζει τζαι σε εμάς :)

    Φαίνεσαι πολλά συνειδητοποιημένη στην απόφαση σου τζαι τούτο εν το σημαντικό. Αναλόγως του πως εν να εξελιχτεί η κατάσταση ο πόνος λιανίσκει. Εν να κλάψεις, να πονήσεις, να ξεσπάσεις, να θυμώσεις τζαι μετά εν να βρεις τη δύναμη τζαι να προχωρήσεις. Το χιούμορ βοηθά τζαι έσιεις πολλή τζαι καλό! Καλή δύναμη :)

    ReplyDelete

Βάλε τη μουστάρδα σου!