10.2.13

Πιττί τταμάμ

Αμμαν κόψεις στες ποδά μερκές της Ευρώπης εν ολόκληρη επιστήμη να έβρεις μάστρον για κουτσοδούλια. Κόφκουν κκελλέν τζιαι έχομεν κρίσην. Ε’ιχα γοτάσει που λαλείς εναν ερμαρούιν του μπάνιου για το τζινούρκο μου σπίτι τζιαι οι μετακομιστές που έισιεν να μου το στήσουν έκαμαν μίλλες τζιαι αφήκαν με έτσι. Είπα να το κάμω μόνη μου, σιγά λαλώ πόσον δύσκολον ενει; Ανταν τζιαι αννοίω το τζιαι θωρώ 3 κιλά βίδες αγχώθηκα. Ασε που έπρεπεν να ρέξω σύρματα επειδή είσιεν τζιαι λαμπούαν πουπάνω. Ενας παρέας που είσιεν να μου το κάμει ούλλον έπαιζεν πελλόν τζιαι το αρμάριν ήταν 4 μήνες μες την κάσιαν. Η φιλενάδα ελάλεν μου να πω του λάτινλάβα, αλλά εν έθελα, για ενναν λάτινλάβα για εννα τον κάμουμεν λάτινχασπαν. Τζιαι εν θέλουμεν χάσπες. Προχτες εντελώς τυχαία στον Τούρκον που έτρωα το λαχματζιούιν μου έπκιαεν το μμάτιν μου κάτι καρτούες που εγράφαν πάνω Αλί τζιαι είχαν εναν μικιμάους με μάστρον με εργαλεία.Οπα λαλώ! Αλί και τρισαλί, γιορμαμέηνμαν! Ο Αλί σίουρα εν θα χρεώννει πολλά. Πκιάννω τον τηλέφωνο τζιαι ξεκίνω του τα «γειά σας, είδα την καρτούαν σας, εχω κάτι κουτσοδούλεια..» ττακ κλείει μου το. Ξαναπκιάννω εν απαντα. Αγχώθηκα! Τωρά που ‘ηβραμεν τον αλί να τον χάσουμεν; Υποψιάστηκα ότι εν θα ξέρει γερμανικά τζιαι αγχώθηκεν, οπότε έστειλα του μύνημα σε σιμπολ τζιέρμαν όπου ανάφερα με τρόπο το όνομα του λαχματζιή. Σε καμιάν ώραν έπκιαεν πίσω ο διερμηνέας του τζιαι εξηγηθήκαμεν για τιμή τζιαι κουτσοδούλεια. Εχουμεν εναν πρόβλημαν όμως λαλει μου, ο Αλί ενι ξέρει γερμανικά, μόνο τούρτζικα. Πέψεν τον εσυ λαλώ του τζιαι ίντα μεταφραστερ είμαι αμμεν εξηγηθώ;. Τζιαι σήμερα Κυριακή εκατ’αφτασεν ο Αλί μιαν ώραν πκιο γλήορα με το τσιράκκιν του τζιαι ήβραν με με τες πυζιάμες, νυσταμένη τζιαι νάκκον πίττα ακόμα που τα ψες. Εβαλα τους μέσα. Κάτι με ερώτουσαν έπκιαεν το φτίν μου την λέξη δουλεια. Σημείωσε ανάγνωστερ ότι έκαμα 5 μαθήματα τούρτζικα το 2004 μες την ευφορίαν του «ολέ, ανοίξεν το οδόφραγμαν». Πίντωσε τζιαι νακκον λεξιλογιο που έσιεις άμμαν μινισκεις δαμέσα, εκατάλαβες ίντα συννενόηση είσιεν να ακολουθήσει. Δοκιμάζω πρώτα γερμανικα. Πιττίν ο Αλί. Σκέφτουμαι νάκκον τζιαι λαλώ του. «εεεεεεε.....εεεεεεεε.....Μπιρ ντουλαπ βαρ... (ντουλάπ, ναι, αλλά ναμπον το ερμαρούιν του μπάνιου;.... σκέψ,σκέψ.... το μπάνιον ναμπονει; Εννα μεννεν χαμαμ; Αφου στα αράπικα εν χαμαμ. ) χαμαμντουλαπ (άτς! Λεξιπλασίες αρτσιάκκικες) λαλώ του, αμά μπουγιουκ ντεγίλ! κουτσιούκ! Ευτυχώς εκατάλαβεν, ταμαμ λαλεί μου. Σημείωσε ότι ούλλην την ώραν εχασκογέλουν σαν τον χάχαν αφού εφένετουν μου πολλά κωμική η κατάσταση. Σάννα τζιαι έπκιαεν τον φτιν μου το τσιράκκιν να λαλεί του μάστρου του ψυθιριστά κάτι του στύλ «μάστρε, μα σάννα εν τσιοκ πέλλη τούτη;» Μέτα αθθυμήθηκα ότι σαν καλή Κυπραία πρέπει να τους τζιεράσω τζιαι καφε; Ευτυχώς τούτα τα σμόλτοκ κατέχω τα. «Καχβε ιστιορσούν; λαλώ του. Έκαμεν πως εν έθελεν, τζιαι εδιευκρίνησα του ότι «ακατάγνωτα σιορ, Τουρκτσιε καφέ βαρ!» Τζιαμε εγέλασεν η μουτσουνα του. Ταμαμ λαλεί, Νε καφέ; Λαλώ του εγώ; Σιεκκερλί,σιεκκερσίζ ξα ορτά; (ε βέβαια, να μεν δείξω ότι ξέρω το κκόφηλίνγκο στα τούρτζικα;) Ο ένας εθελεν ορτά πον ο μέτριος ο άλλος έθελεν γλυτζιήν. Μπόρει τζιαι να μου είπαν «ότι κάμεις εννα πκιούμεν» αλλά εν το επκιασα». Εστήσαν το αρμάριν, εκρεμμάσαν το τζιαι μετά έθελα να μου φκάλουν κάτι τρύπες πας τον τοίχον. Ατε τωρά. Ναμπον ο τοίχος; Λογικά, με την λογικήν του ντουλάπ πρέπει ναν το ντουβάρ, εννε; Κάπου είχα θκιεβάσει ότι οι λέξεις στα ελληνικά που ξεκινούν με ντ εν τούρτζικες. Γκοφοριτ Ποστ! «μπου ντούβαρ» λαλώ του... «ικκι μππζζζζζ τττττρρρρρ γιαπιορ...ταμαμ; μουμκιουνμου;» Ταμάμ λαλει μου, μουμκιούν, τζιαι ένιωσα όπως τον διερμηνέα του Δαλάι Λάμα. Αφου να φανταστείς εψήλωσα ικκί πόντους!To χάηλαητ βέβαια ήταν που με ερώτησεν "μπασκα;" Που σημένει "άλλον;" τζιαι τζιαμέ έκαμα τον να καταλάβει πόσον φαρσίν τα μιλώ: πιττί τταμάμ λαλώ του μάστρε, είμαστεν τταμάμ! Με αυτά και με αυτά εκάμαν μου τα κουτσοδούλεια, εγέμωσαν μου το σπίτιν σκόνες, εκάμαν μου τίμην ευκαιρίας, ευχαρίστησα τους, είπα τους «τσιοκ γκιουζελ κομουνικασυόν!» τζιαι έστειλα τους στο καλόν του Αλλάχ. Άτε, έναν πρόβλημαν λλίοττερον.

41 comments:

  1. αχαχαχαχαχαχαχα εφύρτηκα!
    αχαχαχαχα
    έπρεπεν να του πεις πως εδοκίμασες μανισιή σου στην αρκήν αλλά έκαμες τα σιεσιέ-γιαχνίν :D

    ReplyDelete
  2. Χαχαχαχαχαχα Εγω λογω ξενιθκιάς εκαμνα τα μονη μου...κακώς! Εχασα ετσι φάσεις!

    ReplyDelete
  3. πύλλον προβλήματα τούτες οι μετακομίσεις ρε παιδί μου. εγώ που τούρτζικα δεν το'χω τίποτε. μιλούμε λέξη ρε... τζαι τζίνα που έμαθα κάποτε εσυγχιζα τα μεταξύ τους.
    όταν είχαμε πάει με τη φιλενάδα την Αλισαβού στην πόλη της πράουντ, επήαμε για γύρο τζαι πίτσες (άτς πολυκατάστημα!) σε έναν Τούρκο. Είπαμεν του ότι είμαστεν Κυπραίες (που μιλούν ελληνικά)τζαι φέφκοντας λαλεί μας γιάξαμπλαρ. Θωρώ την Αλισαβού λαλεί μου εν λάθος, αλλά εν μου έρκεται το σωστόν να τον πελλάνω. Φέφκουμεν. Στα μισά του δρόμου ήρτεν η επιφοίτιση τζαι εστραφήκαμεν πίσω να του μάθει το καληνύχτα. Ψευδό-τουρκοι μάνα μου.... :p

    ReplyDelete
  4. χαχααχχα
    Μια χαρα!
    Αν (μη κακο) η τρυπα πας τον τοιχο επρεπε να φκει με το καγκο, εθελα να' μαι τζιαμαι να σε δω ινταλως ηταν να εξηγηθεις :Ρ χαχαχα

    ReplyDelete
  5. Την επόμενη φορά που εννα έρτει ο Αλί (και τρισαλί) δείξε του ποιος εν ο τσιοκ πελλός! Πήαιννε κρυφά κρυφά στο λαπτοπ, κοίταξε τη λέξη που θέλεις δαμέ:
    http://www.deutsch-tuerkisch.net/ τζιαι βουαλά! Ο Αλί έμεινε με το στόμα ανοιχτό.

    Να είσιες τζιαι λλίο γλυκό καρυδάκι να τους τραττάρεις μαζί με τον καφέ εννα ήταν πόμπα:)))

    Είδες κόρη; αν χρειάζουνται οι άντρες καμιά φορά για έτσι δουλειές...βρίσκεις τους στα κεμπαμπτζίδικα, ούαν ντέι σταντ...τζιαι κρατάς τους καλούς για τες άλλες τες δουλειές:)

    ReplyDelete
  6. χα χα χα! Ben çok iyi buluyorum!!
    (μεν φανταστείς, ήβρα το που το google translate)
    ετύχαν μου τζιαι μέναν κάτι τέθκοιες συνεννοήσεις και τις απόλαυσα δεόντως

    ReplyDelete
  7. ινβικτους
    να σου πω την αλήθκεια την ώραν που εμπήκεν μες το μπάνιον εσκέφτικα να του σιεστίν ποκλαντίν! ΧΕΧΕΧΕΧΕ

    ΠΡΑΣ
    ενι μπορω, βαρκούμαι αφάνταστα εν έχω υπόμονη τζιαι έπεισα τον εαυτόν μου οτι ενι μπορώ... ναι ξέρω ξέρω εμασιπέησιον φέηλ...

    Μουνλαιτ
    ιγι γκιτζιλερ το σωστόν εννε;

    Γρούτα
    ε, άμαν το τριπάνι εν μπζζζζζ τρρρρρρ το κάγκο πρέπει να εν τρρρρακααααατρααααααακαααα!

    Δεσποσύνη
    α! είδες εν το εσκέφτηκα! την άλλην φοράν θα τον πελλάνω!
    ναι, μα είδες έχουν τζιαι η άντρες περεταίρω χρήσεις! Ο Σιάλος που τα εμπόρεν ούλλα αμμέν επέρναν ενας χρόνος εν έκαμνεν την δουλειά πάντως. Εμέναν επήρεν μου μόνον 4 μήνες... τζιαι εναν πεηντάκκιν!

    Σαμαρίτισσα
    καλώς την κόρη, χοσγκελντίν!

    ReplyDelete
  8. :-))))
    γιαβάς γιαβάς!

    (άσχετο!)

    ReplyDelete
  9. χαχαχαχα σουντζιούκ γιαβρούμ!

    ReplyDelete
  10. Once again είσαι μια θεά! Χαχαχα

    ReplyDelete
  11. Άσσιοηλέ!!!! Εκατάφερές τα μιαν ομορκιάν ρα κορού. Εξηγήθεις σίσιν!

    ReplyDelete
  12. Φυσικά υπάρχει και παρόμοιο σενάριο με pizza delivery guy, cable guy etc. Το concept είναι πάντα το ίδιο:


    handyman (men) pay (s) a visit to a lonely maiden...

    ReplyDelete
  13. νταξει, εκαμες με τζιε εγελασα τουλαχιστον!

    ReplyDelete
  14. Ηταν να σου γράψω το μοναδικό τούρτζικο που ξέρω αλλά ενηξέρω πως γράφεται..

    ReplyDelete
  15. παναγία μου ρα είσαι τσιοκ πελλή
    Πας καλα με τα τούρτζικα ...εσιεις το.

    ReplyDelete

Βάλε τη μουστάρδα σου!