6.8.10

Ο μάγος του Στροβόλου - UPDATE


Όταν ήμουν φοιτήτρια ήβρα μιαν δουλειά, να κάμνω τον διερμηνέα ενός Ινδού reincarnation therapist. Τουτος ο παρέας, ήταν γιατρός τζιαι στην διατριβήν του επροσπάθησεν να αποδείξει ότι οι θεράπιες ασθένειων, παθολόγικων και μη μέσω past life regression εν πελλάρες. Που την πολλήν την έρευνα, επειστηκεν ότι εννεν πελλάρες τζιαι εξεκίνησεν τζιαι ο ίδιος να κάμνεί έτσι θεραπείες. Μεσω guided meditation, χωρίς να υπνωτίζει, έπερνεν τον κόσμον πισω σε προηγούμενες ζωές για να λύσουν προβλήματα που τους βασανίζουν σήμερα, τζιαι να σάσουν το κάρμα τους. Το τι είδαν τα μάθκια μου τζιαμαί εν περιγράφεται. Καποια στιγμή ενναν σας τα πω. Πάντως η μέθοδος έπειθεν. Άλλα σήμερα εν άλλον τον θέμαν μου.

Όταν επήα για δουλεια τζιαι εγνώρισα τον Ινδό, μόλις του είπα οτι είμαι που την Κύπρο ενθουσιάσυηκε τζιαι ερώτησεν με αν ήξερα τον Δάσκαλο, τον Μάγο του Στροβόλου. Είπεν οτι ηταν ενας παsh spiritual master Χριστιανός, που εταξίδευε εξω που το σώμαν του τζιαι που εθεράπευκε κόσμον αφιλοκερδώς. Εγω εν τον ήξερα τον Δάσκαλον. Έκαμεν μου εντυπωσην όμως που ένας Ινδος τον έξερεν τζιαι εγω όι. Εσπευσα να τον γυρέψω στο ίντερνετ. Τότε, το 2003 αν δεν κάμνω λάθος, εν ειχα εύρει τίποτε. Ερώτησα ποτζει ποδά τζιαι έμαθα διάφορα, οτι τον ελαλούσαν Στέλιο Αττεσλη, οτι ήταν μάγος, ότι ήταν σατανιστής, οτι ήταν άγιος αθρωπος οτι ήταν συμβουλάτορας του Μακάριου τζιαι ότι όταν επέθανεν ο Μακάριος η εκκλησία αφόρισεν τον. Βάσικα διάφορα έρμπαν λετζεντς. Ουλλα που κόσμον που εισιεν ακούσει που κάποιον. Μετά εξίασα το.

Πρόχτες που ήταν δαμέ η Μεγαλομήτωρ τζιαι ο Φάδερ για επίσκεψη, αθθυμήθηκα το τζιαι εγύρεψα τον στο ιντερνετ. Ήβρα διάφορα. Ερώτησα τον παπάν μου τζιαι ειπε μου οτι τον εισιεν γνωρίσει τζιαι μάλιστα προσωπικά. Πρέπει να ήταν την δεκαετία του 60, ο παπάς μου εδουλευκεν σε ενα εργοστάσιο. Μιάν ήμερα κάποιος έκλεψεν το ταμείο τζιαι η αστυνόμια εν εμπόρεσεν να έβρει τον κλεφτην. Ένας υπάλληλος του εργοστασίου, ειπεν τους να ρωτήσουν το θκειόν του, τον Αττεσλη. Ο παπάς μου τζιαι ο μάστρος του επήαν να τον ρωτήσουν. Αρχικά είπεν τους ότι εν κάμνει τέθκια, αλλα αφού τους στέλνει ο αρφότεχνος του εννα τους βοηθήσει. Έβαλεν τους να σκεφτουν το εργοστάσιον. Σαν το εσκεφτουνταν, αρκεψεν αν τους το περιγράφει τζιαι είπεν τους οτι ο κλέφτης εν γυναίκα, ξένη τζιαι οτι θωρεί μιαν συτζιαν. Οταν επήαν να τον πληρωσουν είπεν τους ότι εν πιάνει λεφτα.

Ο καφέτζίνα του εργοστασίου ήταν που την Σμύρνη. Αμέσως υποψιαστήκαν την, ειδοποιήσαν την αστυνομία τζιαι επήαν σπίτιν της στο Ταχτακαλά να την έβρουν. Μες την αυλήν της είσιεν μιαν συτζιάν. Πουκάτω που την συτζια ήβραν το ταμείο χωσμένο.

Ξέρετε τζιαι σεις τίποτε για τούτον τον Αττεσλη;

UPDATE!!!!

δέτε τι ήβρα!
http://www.researchersoftruth.org/Daskalos_Researchers_of_Truth_System.htm#Daskalos-%20Researchers





56 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Άτε ρε! Εν είχα ιδέα, αλλά είμαι περίεργη να ακούσω τι έχει να πει ο κόσμος!

    ReplyDelete
  3. Άκουσα πριν χρόνια για τούτον που έναν γνωστόν μου που Ελλάδα, ότι είχε "υπερφυσικές δυνάμεις" και έτσι ιστορίες. Πιο μετά, ανάφερεν μας τον στο σχολείο ένας θρησκευτικός που μας ελαλούσεν για τσαρλατάνους και πως καταφέρνουν να αποκτήσουν κύρος περιπαίζοντας τον κόσμο. Στο χωρκό μου τότε που ερώτησα, μεγάλους σε ηλικία ανθρώπους, εξέραν τον ούλλοι. Τουλάχιστον ακουστά. Άλλοι επιστεύκαν ότι ήταν Άγιος, άλλοι ότι έκαμνε μαύρες μαγείες, άλλοι ελαλούσαν ότι εβοήθησεν πολλύν κόσμο, άλλοι εφοούνταν τον. Αλλά ούλλοι εσέβουνταν τον. Όπως λαλείς και εσύ, εν urban legend πλέον, εν αδύνατον να έβρεις πληροφορίες αξιόπιστες.

    ReplyDelete
  4. !!!!!
    Πρώτη φορά ακούω γι αυτόν, μα θα κάτσω να ψαξω.
    Εξαιρετικά ενδιαφέρον ποστ.
    Θενκς.

    ReplyDelete
  5. Τον έχω ακουστά. Κάτι είχε γίνει μια φορά και επειδή μέσα στην ευρύτερη οικογένεια μου οι πιο παλιοί τα πίστευαν πήγαν να τον επισκεφτούν. Θυμάμαι μόνο ένα περίτεχνο κουτί σε ένα ράφι και περσικά χαλιά στο πάτωμα.

    Αν μιλούμε για τον ίδιο, το σπίτι του είναι όπως κατεβαίνεις από τα φώτα του Κώστα Θεωδορού προς την Κληματαριά βρίσκεται στα δεξιά στο κατήφορο πριν τα φώτα. Βρίσκεται ακόμα εκεί ανέπαφο.

    Με πήρες πολλά χρόνια πίσω...

    ReplyDelete
  6. Ουάου α.
    Δετε δαμε
    http://mysite.netone.gr/webspace/daskalos/a2%20atteshlis.html
    τζιαι δαμε
    http://en.wikipedia.org/wiki/Stylianos_Atteshlis
    O_o
    Παράξενο που έννεν γνωστός.

    ReplyDelete
  7. ήταν και ένα σπίτι υποτίθεται στοιχιωμένο κάπου κοντά στους Αγίους Ομολογητές, θυμάστε;

    ReplyDelete
  8. όντως διφορούμενες απόψεις. έκαμα μίνι έρευνα στο γραφείο. ένας είπε ότι ήταν spiritual τύπος, διάβαζε την αύρα των άλλων και τους βοηθούσε πνευματικά. ότι βοηούσε τον κόσμο χωρίς να παίρνει λεφτά. ο άλλος είπε ότι ήταν τσαρλατάνος. τρίτη άποψη ότι ήταν αιρετικός.

    ReplyDelete
  9. iparhei ena vivlio stin vivliothiki agrammata yia opoion endiaferete

    ReplyDelete
  10. ΑΤΤΕΣΛΗΣ!!!!! ΞΕΡΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟΥΤΟΝ!!! not a post item though!!!!!

    ReplyDelete
  11. Όι ρε, έχουμεν έτσι urban legends στις γειτονιές μας;;

    ReplyDelete
  12. Στο λινκ του wikipedia που δίνει ο Mishiaros αναφέρεται μια Στοά στο Στρόβολο. Ξέρει κανείς πού είναι αυτή; Ή πού ήταν;

    ReplyDelete
  13. Aurora μπορει ναν τουτο που λαλει η Ina.
    Μπαι δε γουει εγεννήθηκεν 12/12/12.

    ReplyDelete
  14. H Stoa yphrxen, hkseren thn tziai o papas mou!

    Ktino, why not post material?

    ReplyDelete
  15. http://www.blurbwire.com/topics/Stylianos_Atteshlis

    ReplyDelete
  16. Υπάρχει και βιβλίο που έγραψε ο Κυριάκος Μαρκίδης. Είναι στα αγγλικά και λέγεται The Magus of Strovolos: The Extraordinary World of a Spiritual Healer'. Το έχω στο βιβλιοπωλείο μου - http://www.facebook.com/home.php?#!/group.php?gid=104576076257160 που είναι στην Λάρνακα.

    ReplyDelete
  17. Υπήρχε ο Αττεσλής, "Ο Μάγος του Στροβόλου" και όντως το σπίτι του βρισκεται στην Περικλέους όπως κατεβαινεις από Κώστα Θεοδώρου, αριστερά όμως Ινα. (Κοντά στο σπίτι μου).
    Δεν το έψαξα ποτέ το θέμα, αφού δεν πιστεύω στα μεταφυσικά, αλλά η εντύπωση που είχα πάρει ήταν πως οι περισσότεροι του έδειχναν σεβασμό, παρά να τον αμφισβητούν.

    ReplyDelete
  18. @στροβολιώτης: Α μάλιστα, είναι ένα μικρό ισόγιο σπίτι με στέγη?Με πήραν και εμένα τότε αφού ήμουν 5-6 χρονών και κανένας δεν ήταν εύκαιρος να μου κάνει baby-sitting.Περίμενα έξω,έχω πολύ αμυδρά ανάμνηση εκείνης της επίσκεψης.

    ReplyDelete
  19. Δε νομίζω να υπάρχει παλιός Λευκωσιάτης που να μην γνωρίζει γι αυτόν.
    Κυκλοφορούσαν πολλά σπουδαία και συνήθως πολύ καλά πράγματα γι αυτόν.

    ReplyDelete
  20. Ok eimai polu familiar me thn periptwsh. Egw akousa oti o tupos htan tsarlatanos. Akousa istoria opou tou phran photos apo atoma kai tou eipan oti htan agnooumenoi kai tote o Magos tous eipe oti einai pethamenoi. Ypopsin oti ta atoma stis photografies zoun akoma kai vasileuoun sthn Kypro...But who knows?

    ReplyDelete
  21. Πολύ ενδιαφέρον. Ξέρει κάποιος αν υπάρχουν βιβλία που να αναφέρονται σε αυτόν ή βιβλία του στα Ελληνικά;

    ReplyDelete
  22. diorthosi, not comment material tzina pou kserw, oi not post! mia xara en to post!

    ReplyDelete
  23. @ Ktino. Μας έχεις εξάψει την περιέργεια και το ενδιαφέρον. Τόσα θαυμαστικά μετά το όνομα του ανθρώπου τι να κρύβουν άραγε;;

    Ατε κτινόν μου, πέ μας .

    ReplyDelete
  24. Ενδιαφέρον . Άκουσα τζι εγώ παλιά διάφορα, από σοβαρά μέχρι παλαβά, combination των πιο πάνω.
    Στο σχολείο μου ήταν ένας εγγονός του , έτρωεν πολλύν κόλλημαν ο καυμένος κάποτε . . .

    ReplyDelete
  25. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  26. lenuu, en efkala to sxoleio sou, en o blogger...
    sth sthlh aristera emfanizetai olws paradoksws...

    ReplyDelete
  27. ΨΑΞΕ RON YOUNG (ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΤΟΥ)

    ReplyDelete
  28. paithkia emena epese sto xeri m to vivlio "o magos tou strovolou" entelos tixaia. Ok ethkiavasa to. enthousiastika. se ena kefaleo eipa "e kanei re.. ntish ena prama" alla exo to til tis koris tou i opia eipe m oti mporo na tin episkefto opote thelo jiai oti documento iparxi gia ton patera tis, ton daskalo, einai stin diathesi mu. 3erete oti jiai meta pu tosa xronia, meta ton thanato tou, eshi atoma pu to e3oteriko, pu ton girefkoun?

    ReplyDelete
    Replies
    1. mporw na exw to thlefwno ths se parakalw? prodfata mia agglida irthe ston patera mou kai ton rwthse an ton xerei i an exei upopshn tou kapion anhpsio tou me t onoma theodosis...an mporeite na voh8hsete tha mouna eugnomwn! na ste kala

      Delete
  29. Έχει γράψει κι ο ίδιος βιβλίο, εκδόθηκε μετά θάνατον και μάλιστα πρόσφατα αλλά έχω κολλήσει, θυμάμαι το εξώφυλλο και όχι τον τίτλο. Γνωρίζω ότι οι ομάδες των ερευνητών της αλήθειας (οι κύκλοι των μαθητών του Αττεσλή) θεωρούνται αίρεση από την Εκκλησία της Ελλάδας. Οι γονείς μου (πιο πολύ ο πατέρας μου) τον ήξεραν προσωπικά έχω ακούσει άπειρες (θετικές) ιστορίες για αυτόν. Ψάχνω κι εγώ παραπάνω πληροφορίες, το τελευταίο που είδα είναι ότι είχε κάποια σχέση με την Καμπάλα η διδασκαλία του, αλλά δεν ξέρω κατά πόσον είναι αξιόπιστες οι πηγές που υπάρχουν στο internet όταν μιλάμε για μυστικιστική διδασκαλία. Πάντως σίγουρα αυτό που δίδασκε ταιριάζει στην ταμπέλα του εσωτερικού Χριστιανισμού, σύμφωνα με όσα έχω ακούσει από γονείς.

    ReplyDelete
  30. στν ελλαδα κ στο εξωτερικο ειναι πολυ γνωστος κ εγω προσωπικα ψαχνω καποιον απο τους μαθητες του.ειμαι απο την αθηνα.ξερεις κανεις οποιαδηποτε πληροφορια για τους κυκλους??(εχω το τηλ της κορης του που κανει σεμιναρια). ο Δασκαλος αυτος ειχε μεγαλη επιγνωση.

    ReplyDelete
  31. ΕΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥ ΣΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΥΠΡΙΟΣ ΠΟΥ ΖΕΙ ΑΚΟΜΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΑΙΡΟΥΣ [ΨΕΥΔΟΝΥΜΟ] ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΕΣΤΕΙΛΕ ΣΤΟΝ ΣΑΙ ΜΠΑΜΠΑ ΣΤΗΝ ΙΝΔΙΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΄΄1000 ΜΕΡΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΕΝΣΑΡΚΩΜΕΝΟ ΘΕΟ ΣΑΙ ΒΑΒΑ΄΄΄ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΡΗΤΕ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ ΑΤΤΕΣΛΗ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ. ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΄OMSAIRUS BOOK' STA AGGLIKA H OM SAIRUS BLOG STA ELLHNIKA. ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΙΣΤΗ ΓΙ ΑΥΤΟΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ.

    ReplyDelete

Βάλε τη μουστάρδα σου!