25.9.10

Tρίφτουν τον ρα, τζιαι τρίφτου την τζιαι σου

Eξαπόλησεν με τζιαι εμεινα με την καρκιάν κομμάθκια
Μετά που κάμποσον τζιαρον με μουτρα τζιαι γινάθκια

Εν εισαι σουνι ειπεν μου, ο αδρώπος για μέναν
εγιω ειμαι κόρη ακριβή, με μάστερ εις τα ξένα
Εσου 'σαι ενας χώρκατος, ακόμα βάστας μαζτα!
Κατάλαβε το πκιόν, εγιω ειμαι άλλη πάστα.

Εμένα τσιάκκο πάει μου άντρας με εταιρίες,
εν θέλω άντραν πογιατζήν, να ζιω με κατσαρίδες
Εγιώνι θέλω, κότερα τζιαι τσέντες λουι βιτόν,
διακόπες στο Σαντροπέ, οι στον Μαζωτον!

Τούτα μου είπεν που λαλεις, η αχάριστη, η πουτ@ν@!
Τζιαι εγιω ο μάννος αγάπουν την, τζι ας ήτουν ζαβοκάννα
Θκυο χρόνια εξιζουμιστηκα, να της κάμω τα χαττίρκα
όι θκιαμάνγκια τζιαι χρυσά, όι σκαλιστα ποτήρκα


Στα φωτα σαν εστέκουμουν, τζεινα του Γαβριηλίδη
ειδα την τζι ερεσσεν με εναν πασιην, τζιαι εφόρεν δαχτυλίδιν
Χασκόγελοι εμπήκασιν σε κοτσίνον φερράριν
ζαττίν τζείνος εν... xbox, εγιω έμεινα attari

Είδα τους τζιαι εζάωσα, επνιξεν με η αζούλα!
Έθελα χαππια τζιαι ορρούς, πιλε μου μιαν καψούλαν
τζιαι αντι να πέσσω συξυλος, ειπα να ηρεμήσω,
εστάρταρα στο μαζτα μου τζιαι έβαλα τους ξωπίσω

Στα φώτα τα επόμενα είμαστεν δίπλα διπλα,
τζείνη εγυρνεν πάνω του με ναζια τζιαι με γλυκα

Εκατέβασα το τζάμιν μου, τζιαι επαιξα τους πουρου...
τζιαι εφώναξα τζιαι είπα τους....
 τρίφτουν τον ρα, τζιαι τρίφτου την τζιαι σου!!!


***Πρόκειται για αυστηρή, λέξη προς λέξη μετάφραση τούτου του τραγουδιου!***





13 comments:

  1. εν πάεις καλά:)) Εν ξέρω τι να ξεχωρίσω. όι όι ψέματα. ήβρα το:
    Στα φωτα σαν εστέκουμουν, τζεινα του Γαβριηλίδη
    ειδα την τζι ερεσσεν με εναν πασιην, τζιαι εφόρεν δαχτυλίδιν
    Χασκόγελοι εμπήκασιν σε κοτσίνον φερράριν
    ζαττίν τζείνος εν... xbox, εγιω έμεινα attari

    Καλό σαββατοκύριακο ποστ!

    ReplyDelete
  2. Καλοοοοοοο!!!!!! :) perfect perfect!!

    ReplyDelete
  3. χαχαχα τέλειο!! *clap clap clap* εν ακούεται αλλά φαντάστου το! χαχαχα:)

    ReplyDelete
  4. Χαχαχα, εν έσιεις λάθος. /bow

    ReplyDelete
  5. ΑΣΧΕΤΗ ΑΠΟΡΙΑ.
    ένα συγγραφέα Sebastian fitzek τον ξέρεις;

    ReplyDelete
  6. δεν εννοώ προσωπικά χε χε. διάβαζα κριτική για ένα βιβλίο θρίλερ που έγραψε και μου κίνησε την περιέργεια.

    ReplyDelete
  7. Mana nai, kserw ton alla en ton ethkievasa...en pollo thkievazw thriller...

    ReplyDelete
  8. Κορη μα ήντα ρένταν έσιεις τελευταία?

    "έμεινα attari" hahah

    ReplyDelete
  9. πνευματώδες, πνευματώδες!!
    εχεχεε

    (αλλά εν μπορώ να δω το βίτεο)

    ReplyDelete
  10. Νήρι
    ιντα χωρις το βιτεο εν γινεται τιποτε!

    ReplyDelete

Βάλε τη μουστάρδα σου!