10.9.10

Χάτες καλό αγαπώ τζιαι γω...

Αφου με εκουρτισεν η Νήρι νας σας πω τζιαι γω για τα δικα μου. Επίσης ανακυρησσω τες 10 του Σεττέβρη ως πανμπλόγκιαν ήμερα αγάπης.

το λοιπόν εγω αγαπώ
1. Τον Σιαολίκκον μου
2. Να ξυπνώ κομμένη τζιαι δρωμένη μες το τσιατίριν τζιαι να βουττω στη θάλασσαν τζιαι να τα ξιάννω ουλλα Το κάμπιγκ γενικά.
3. Το καλό φαιν, τζιαι τα μεζεκλίκκια
4. Μικρες τζιαι όμορφες συναυλίες, που πάεις ετσι απλώς τζιαι τελικά συρνεις ΤΟΝ χορόν τζιαι φευκεις δρωμένος.
5. Ριγιούνιον με καλές φίλες που εν σανν τζιαι εχτές εβρεθήκαμεν
6. Το καλοτζιαίριν. Το αλήθινόν, οι της Κρυοχώρας.
7. Τη θάλασσα... να κρουζει ο ήλιος πάνω μου τζιαι να βουττω τζιαι το νερόν ναν κρυόν.
8. Το φλαμένκο
9. Τα μακρινά ταξίθκια
10. Ωραιές συζητησείς με φιλούς

μπόνους τράκ
11. Την δουλειά μου
ΝΟΤ!
χιχιχι

3 comments:

  1. 11. Nα θκιαβάζω μπλογκποστ που με κάμνουν να χαμογελώ!

    ReplyDelete
  2. 6. προτιμώ της Κρυοχώρας παρά της Χώρας... :ζ

    ReplyDelete
  3. τούτον το κάμπινγκ... εν το ΄χω ρε παιδί μου

    άμαν φκάλουν φορητές τουαλέττες θα το ξανασκεφτώ
    (μεν μιλήσει κανένας για πανιά!)

    ReplyDelete

Βάλε τη μουστάρδα σου!