28.2.11

Γιολλάρει με τον χαβάν της

Φακκά μου να ακούω κόσμον να παραπονιέται για το φαϊν του αεροπλάνου. Αφου εν επήες για να φάεις σιόρ, επήες για να σε μεταφερούν. Άρα το φαίν είναι ένα ευπρόσδεκτο φασίλιτι, εννε; Εγω έμαθα να έχω πάντα σαντουιτσούιν μαζίν μου, γιατί αν καρτερώ που τες αερογραμμές, που είπαμεν οτι εν καρτερώ, εννα μείνω νηστιτζή, Αλλα σήμερα, για δεύτερην φοράν η τέρκισέαρλαινς εξέπληξε με ευχάριστα!

Το πάνω αριστερά τετράγωνον κουτούιν είσιεν το ορεκτικό. Τζιαμέ που συνήθως βρίσκεις σαλάταν κομμένη που πρίν να ανοίξουν τα οδοφράγματα, σήμερα είσιεν φασόλια γιαχνί! Μάλιστα! Τζιαι όι οτι τζ’ότι α! barbun fasulye με το ναμί. Γιαχνίν ορίτζιναλ με το τρίπτυχο της επιτυχίας πατατούα-σελλενούι-καροττούιν. ΄Hταν έναν μέλιν.
Περνούμε στο μέρος κάτω αριστερά του δίσκου, στο ψωμούιν. Βραστόν τζιαι μαλακόν, δηλαδίς εφωναζεν σου «βούττα με στα φασόόόόλια yavrum benim, haidi gayret!».

Μπαίνουμεν στο ψητό, πρώτο τραπεζάκι πίστα στη μέση του δίσκου: Πουκάτω που το ασημόχαρτον ενα δισκούιν αχνιστόν με 1 μπιφτεκούιν στη μέση, της ράτσας köfte, ζουμερό, εκ αριστερών αυτού μελιτζανούα, πάλε γιαχνί, λαδερούα με σκορτίν, τύπου cok patlican, τζιαι εκ δεξιών ππελαφούιν ρύζι τύπου cok pilav! Αλλο λλίον να γλύψω το δισκούιν!

Το τετράγωνο κουτούιν πάνω δεξία είσιεν ενα κομματούιν σιαμαλι, μπόρει τζιαι ρεβανί, εννα σε γελάσω, εν το έφαα για να μεν χαλάσω την γευσήν της μελιτζανούας.

Άφεριμ τέρκισέαρλαινς γιου μέιντ μα ντέι!

Διπλά μου εκαθετουν ενας νεαρός, με ένα τεραααάστιο μαυράκι στο λαιμό που μου εμιτσοκάμμαν συνέχεια τζιαι εψυθίριζεν μου „go ahead, put an end to this, set me free!“. Eσκέφτηκα να το κάμω την ώραν που ο μάστρος του εκοφκεν κουρούιν, αλλά εκόλωσα.... καλάν εντάξει ανεκατσιασα η αλήθκεια.

Να μεν σου τα πολυλογώ, εν θα δώ τίποτες που την Πόλη. Η μόνη χαρά εν να εξασκώ τα κουτσά μου τούρτζικα τζιαι να προκαλώ φιλοφρονήσεις που ταξιτζίες τζιαι πωλητές.

Το μόνο πο’ννα μου μείνει ενναν εναν άης τή του μίνιμπαρ τζιαι τούτη η θέα. Ο τόνος πάει της στο α.


11 comments:

  1. γου μέιντ μάι νάιτ τωρά!
    :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    και μόνο που είσαι στην Πόλη, αξίζει!

    -ούτε εγώ μπορώ να καταλάβω τους που παραπονιούνται για το φαϊ του αεροπλάνου. Εδιασκέδασα το πολλά όμως μια φορά από Θεσσαλονίκη προς Κύπρο (η την αντίστροφη διαδρομή), που άνοιγαν οι συντοπίτες μας τα σαντουιτσούθκια της Αιτζίαν ή της Ολυμπιακής (εν θυμούμαι) και άκουες σε κανόνα "μα ούτε μια φέτα τοματούα, ούτε νάκκον αγγουράκιν ολάν!"

    ReplyDelete
  2. thalassa

    "μα ούτε μια φέτα τοματούα, ούτε νάκκον αγγουράκιν ολάν!"

    θα εμπορουσεν να ήταν δική μου η ατάκα, αλλά οι σε αεροπλάνο!

    ο Βοσπορος προκαλεί μου αυπνίες...εν ο αέρας της θάλασσας αλώπως

    ReplyDelete
  3. Πάλε σάντουιτς;
    1000 φορές σαντουιτς παρά πράματα αχνιστά που βρωμούν ούλλον το αεροπλάνον τζαι ξυπνούν σε που τη μυρωθκιά! (ακούεις ομελέτα της aegean που σε έφαα μετα που 15 χρόνια μετρημένα που είχα να φάω αυκόν εχτός κέικ τζαι σούππας; ακούεις κοτόπουλο βραστόν α λα κρεμ της λουφτχάνσα;)

    ReplyDelete
  4. Ζηλέφκω σε που είσαι στην Πόλη!!, θέλω πολλά να πάω άκουσα τόσα πολλά..

    ReplyDelete
  5. τζείνο με το μαυράκι ίντα τόθελες ρε φίλε πρωίν πρωίν :ζ

    ReplyDelete
  6. Dear postbabylon..I am very glad there is another person out there που έχει αυτό το obsession με τα μαυράκια. It's disgusting and I am embarrassed to admit it αλλά έχω και εγώ την ίδια πελλάρα να μεν μπορώ να βλέπω μαυράκια θέλω να τα τσιλίσω!

    Πες μας εντυπώσεις που την Πόλη..είναι μέσα στο to visit list!

    ReplyDelete
  7. moonlight
    giaks! ta auka kamnoun ta me skoni, oi pragmatika auka:-/

    nipenthes
    sistinw thn! en polla apisteuth poli!

    sike
    sorry dude

    Rania (tziai nipenthes)
    entipwseis eshei dame:
    http://post-babylon.blogspot.com/2010/07/blog-post_30.html

    ReplyDelete
  8. she

    agapi ma epies already Konstantinoupoli?? ate have fun. an tze, ospou na diavasis ta comments en na strafis piso stin krioxora

    ReplyDelete
  9. Κόρη, εν έφαες το σιάμαλι;; Αντράπου!
    Η Turkish Airlines πήρε αρκετά βραβεία στα World Airlines Awards-Passengers' Choice, ένα από αυτά ήταν στο catering, μην σου πω ήρθε και πρώτη. Δεν βρίσκω το λινκ τωρά όμως!..

    ReplyDelete
  10. Καλά να περάσεις κόρη κορού! Άπαιχτη η θέα....
    Εννα πάω τζιαι εγώ τον ιούνιο. Να μου πεις πληροφορίες εσύ που την επερπάτησες παθκιά παθκια την πόλη!

    ReplyDelete
  11. Δεν μας είπες πω περνάς! Πεθύμησα πολύ την Πόλη...

    ReplyDelete

Βάλε τη μουστάρδα σου!