22.9.11

κλεψιμιόν

Ανάγνωστερ, κλέφκω ές γουι σπίκ! Μόλις τωρά ανακάλυψα οτι άμαν κάθουμαι στην κουζίναν πιάνω σήμα που κάποιον γείτονα τζιαι μπορώ να του κλέφκω ίττερνετ!!! Τζιαι έσιει μιαν εφτομάν που ήρτα τζιαι τωρά το ήβρα!!!

Που λαλέις σου γράφω απο την πυροχώρα δις τάιμ, απο τα πάτρια εδάφη όπου συνδιάζω διακοπές με έρευνα βλ. άσκοπους γυρούς σε βιβλιοθήκες της πρωτευουσας.

Ως τωρά έχω να πώ ότι
  1. εν πυράάάάά *αλλά αναμένεται να αλλάξει
  2. οι φοιτητές στα πανεπiστήμια μιλούν μου στον πλυθηντικό, κάτι που με ανησυχεί βαθειά (προσπαθω να ντύννουμαι νεανικά αλλά εν βοηθα)
  3. γνωρίζω συνέχεια ξένους, κυρίως στες πεζίνες τζιαι στα καφέ τζιαι έχω να πω με εκπλήσσει αφάνταστα οτι έσιει τόσους που μιλούν κυπριακά! Γιου γκο αλλοδαψ!
  4. Λυω μες την κίνηση. Θέλω να εκφράσω την κατανόησην μου σε όλους τους μόνιμους κάτοικους της Χώρας. Αή φιλ γιου πήπολ!
  5. Το Σάββατο θα πλατσιουρίσω στα νερά μας-γιούπι!
  6. Επήα τζιαι στον Μάλκοβιτς, άρεσεν μου πολλά αλλά ήβρα αϋπια Η μετάφρα των ασμάτων ήταν άθλια (εννεν σαν τζείνες που σου κάμνω εγώ ανάγνωστερ που εν κεντήματα) τζιαι η προφορά του Τζώνυ θα εμπόρεν να ήταν καλλίττερη, δηλάδη έξιαννεν ώρες ώρες οτι έθελεν να έσιει Αυστριακήν προφοράν τζιαι έβαλλεν την σε λάθος συνδιασμούς γραμμάτων. Το ότι η σκηνή ήταν ασφογκάριστη τζιαι έπεσεν χαμέ η τραγουδίστρια εν θα το βάλω στα αϋπια, επείδη μιλώ για τέΓνην τωρά.

Χάτες τζιαι ως πάρατζει!

7 comments:

  1. welcome στα πάτρια εδάφη!!

    μα πότε θα αλλάξει η πυρά?..σήμερα τάχα μου επεριμέναμε 'ακραία καιρικά φαινόμενα'...

    ReplyDelete
  2. Κλέφτισσαααααα!

    Εμείς ήνταλως χαρκέσαι επεράσαμεν τον πρώτον τζιαιρόν στες Αθήνες με τα λάππττο; Με κλεψιμιόν ίττερνε, οφκκόρς!

    Καλωσόρισες πίσω πππποστ!

    ReplyDelete
  3. ΠΠΠοστ (που λαλει τζαι ο Ευρος)!!! Καλα να περνάς στο χρυσοπράσινο!!!

    Λυσε μου μια απορία πλιζ. Εν αληθκεια που λαλουν "το ξένο εν πιο γλυτζιν;;;;"

    ReplyDelete
  4. Cous, η σκηνή αν επρόσεξες δεν ήταν ασφογγάριστη όταν εξεκίνησε η παράσταση. Εν που την υγρασία που έγινε έτσι! Μιλούμε τα κοκαλάκια τους πρέπει να έτριζαν!

    ReplyDelete
  5. Φέρμου πίσω το ιντερνε μου τωρά!

    ReplyDelete
  6. Rania, pantws epses pou enyxtoperpatisa esyren nera sionota!

    Twisted
    fekkiou:-) piannei monon pou ton kanapen ths kouzinas, an paeis kareklan kofketai:-D

    Prasinada fenks:-)
    pros to parwn en glitzin, nai!

    Cous
    ta pila en malcovich pou ta eipen, his words, e, gia na eshei pila (amman ekatsen h ygrasia), mallon eisien ksimarishes prin

    Axaparh
    oi! edwka to ths xountas na mou to filaei!

    ReplyDelete
  7. Καλωσόρισες! Εν γι'αυτό που χάθηκες; Ήταν ώσπου να κάμεις την "ληστεία";

    ReplyDelete

Βάλε τη μουστάρδα σου!