13.5.12

Βασιλικός γάμος στη Λευκωσία

μα δέτε! μα δέτε ίντα σιυλλόπελλος γαμπρός!


24 comments:

  1. Κόρη Πποστ πούσια κινώ σου αγωγήν γιατί έκαμα ζημιάν του τοίχου που το κουτούλλα κουτούλλα. Η κελλέ μου εν εντάξει (ξεροτζιέφαλος γαρ).

    ReplyDelete
  2. Κόρη σιυλόπεΛΛος που έθελες να γράψεις που πάνω;!

    Γιατί έχω την εντύπωση ότι εν έχουν φίλους τούτα τα πλάσματα;! Γιατί αμμέν το καταλάβουν οι ίδιοι εν είσιεν έναν πλάσμαν να τους πει 'ήντα μπον τούν' τα μασκαραλλίκια;;;;;"

    Όϊ μάνα μου εγιώ προτιμώ τ' Ανεμοδαρμένα Ύψη, τη Γιρλάντα τζιαι τα Μέλια μου! Τους είμαι ευγνωμόνυσσα που σε κάθε μ@λ@κ%@ν εν τζιαμέ για να μου δώκουν δκυο σκαμπίλια να φέρω τα μίλια μου!

    ΈΛΕΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Εν άλλοσπως που καταλάβω το σιυλλόπελλος προφανώς!

    ReplyDelete
  3. Έλεος εσείς!!!
    Τα πλάσματα εκάμαν μια 'πελλάρα' να το διασκεδάσουν τζαι μετά που λία χρόνια εννα το θυμούντε τζαι να γελούν. Εννά ταν καλύτερα δηλαδή να της έκαμνε πρόταση γάμου σε ένα high class εστιατόριο ή κάτι κοινότυπο τέλος πάντων που κάμνουν ούλοi; Αν δεν φκείς νακουρίν έξω που το comfort zone σου εν σhέρεσαι τη ζωή!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I agree φιλε μου. Αν και δεν πηγαίνω τους "βασιλείς", η ιδέα του παιθκιού εν πολλά πρωτότυπη και ωραία. Στη ζωή πρέπει να έχεις ένα βαθμό τρέλλας για να είσαι ΜΕΡΑΚΛΗΣ. Τσιαι ο παρέας εν ΩΡΑΙΟΣ τρελλός!!!..
      :-)

      Delete
    2. Α, τσιαι ένα τελευταίο: Ποιός είπεν ότι ήθελε πολλούς στο γάμο του ο άθρωπος?!?... Ο δε Σωκράτης είπε: "Δεν είναι οι πολλοί, μωροί και άσχετοι, αλλά οι λίγοι και οι εκλεκτοί..."

      Delete
  4. Αν δεν τραβουσαν καζουρα ας μην το εβαζαν στο youtube και μαλιστα με τιτλο η κάυτερη προταση γαμου.
    Το σχολιο για τον ανωνυμο.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το βίντεο ανεβάστηκε που το φωτογράφο/κινηματογραφιστή που επροσλάβαν ο οποίος βάλει τζαι άλλα παρόμοια βίντεο που κάμνει για να διαφημίσει την επιχείρηση του.
      Η ανώνυμη απο πάνω =)

      Delete
  5. Είσαι σίουρη ότι ένεν διαφήμιση του μασκέ αμαλίας τζιαμέ στον αγιο δεμέτη?

    Πάντως είμαι απογοητευμένη με τη δρακούνα που εν το έβαλε πρώτη.

    όσο για τη "πρωτοφανή ιδέα" τζαι τον ανώνυμο πουπάνω, εν έχω κάτι να πω γιατί όπως ξέρουμε "στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα". Οι προτάσεις γάμου εν μασκαραλλίκια.

    ReplyDelete
  6. Εμέναν άρεσεν μου πάντως...

    Τζαι από ό,τι φαίνεται εν φίλοι τους τούτοι που συμμετέχουν, έντζαιν άσχετοι. Ετο έθελεν το παιδίν να κάμει έκπληξη στην κορού με κάτι το διαφορετικό τζαι διασκεδαστικό.

    Εν ωραίο που υπάρχουν Κυπραίοι που τολμούν έτσι πράματα ακόμα τζαι δεν κολώνουν.

    ReplyDelete
  7. e? to utube inta to thele re? sto facebook ebale to? sto twitter? je mes to Fliker re men ksiaseis. Flikr inta anathema to laloun...

    X, i drakouna en na paei sto gamo! karteroume! hahahahah :D :D


    Maria

    ReplyDelete
  8. ΑκκανούρηςMay 14, 2012 at 8:44 AM

    Μα εν το παρκούι της Βουλής! Ωωωωω καλώς τους, καλώς τους.

    Βολεύει η τοποθεσία για τα 50% πιθανοτήτων μετεόρτια... Τα δικαστήρια είναι απέναντι!

    ReplyDelete
  9. post eprolave se o invictus,evale to prin liges meres. pantos en oraio,efantasthkete na kamoun k to gamo etsi? me vasiliades k aloga.

    ReplyDelete
  10. @Maria: πρώτον εν ο φωτογράφος που το έβαλε μες το youtube τζαι δεύτερον ενεκατάλαβα.. Οι φωρό τζαι τα βιντεούθκια που ανεβάζουν διάφοροι στο φατσοβιβλίο με την τάχα συγκλονιτική φάτσα τους στην τάχα σούπερ-ουάου έξοδο στο κάθε κλάμπ-νυφοπάζαρο εν καλύτερα?

    @Ακκανούρη: εντζαιν της Βουλής το πάρκο. Εν ο Δημοτικός Κήπος Λευκωσίας. Κάποτε επέρναν μας με το σχολείο τζιαμε. Εν κρίμα γιατι οι Λευκωσιάτες (όχι ο Δήμος) εγκαταλείψαν το τζαι δεν το εκτιμούν όσο του αξίζει.

    ReplyDelete
  11. ΑκκανούρηςMay 14, 2012 at 4:16 PM

    Λοιπόν Καϊσί έχεις δίκιο αλλά:

    Το πάρκο έχει διάφορες ονομασίες. Στους πολιτίκ είναι γνωστό ως "Παρκούι της Βουλής", στους μετανάστες είναι γνωστό ως CYTA park, στους ψαγμένους "το παρκάκι του ΘΟΚ", στους trendy των 80's το παρκούι του γκάρντεν (garden cafe), στους συγγενείς των ασθενών "το πάρκο του νοσοκομείου" και στους gay "το πάρκον"... Δεν το άκουσα ακόμα ως "το πάρκο του Δικαστηρίου"...

    Και συμφωνώ 1000% ότι οι Λευκωσιάτες το εγκατέλειψαν και ότι αξίζει χίλια. Εγώ πάντως πάω με τα φιλαράκια μου τζαι τζιλιούμαστε χαμέ. Ενίοτε τραβούμεν τζαι κανένα προσαγωγό.

    Όπως ξέρεις, τα ντεμογκράφικς της περιοχής του κέντρου άλλαξαν και οι μαμάδες πάνε στο Πάρκο της Ακρόπολης, της Αγγλικής σχολής και στις σιχαμερές εστίες βουβωνικής πανώλης (παιδότοπους).

    ReplyDelete
  12. Σε ουλλους τους dislikes:
    Δηλαδη σε τουντον τοπο εχασαμε την φαντασια και την πρωτοτυπια μας. Αν το εκαμνε κανενας αμερικανος το video ηταν να γινει viral και ουλλοι οι Κυπραιοι ηταν να ειναι πας τους αππαρους να καμνουν προτασεις. Χιλια μπραβο του παιθκιου που επρωτοτυπησε και εκαμεν τον ανθρωπο του να νιωσει πριγκηπισσα εστω για μιαν ημερα.

    Γ.Ε.

    ReplyDelete
  13. egw thelw opwsdipote to soundtrack! etraoudoun tountes mousikes sta athropouthkia gia na joimithoun alla den exw peraiterw stoixeia....
    parakalw kapoios....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εν το Canon in D, to greensleeves και το pachelbel

      Γ. Ε.

      Delete
    2. σάννα ξέρεις πολλά εσύ, you have to die.

      είσαι κανένας που τους βοναπάρτες κομπάρσους;

      Delete
    3. Εν ο γαμπρός

      Delete
  14. Τζι εμεναν αρεσεν μου ;)
    Πολλα θα ηθελα ο Γρουτος να μου εκαμνε την προταση, τοιουτοτροπως αλλα... που?

    Εξαλλου, αν εφκαινεν πας τον αππαρο σιουρα... Υπαρχει οριον ασφαλειας στο βαρος για τους αππαρους? οπως τα ασανσερ? ;Ρ

    ReplyDelete
  15. Τζι εμένα άρεσεν μου. δεν είαι καθόλου τούτου του στυλ, του μεσαιωνικού, ιπποτικού κλπ, αλλά θα το εκτιμούσα εν έμπαινε κάποιος στον κόπο να φέρει άλογα στο κέντρο της Λευκωσίας κατ'αρχάς!

    Εν είμαι άθρωπος που κάμνει έτσι υπερβολές, αλλά νομίζω ότι όπως είπε ο αντίχριστος στον ινβ όταν το είχε βάλει, εν τούτα που μινήσκουν στο τέλος τζαι θυμάσαι τα τζαι κάμνεις ξανά το παναύρι τζίνης της ώρας!

    Επίσης εγώ που είμαι Λευκωσιάτισσα και καλά, εν Δημοτικό πάρκο που το ξέρω. Τζαι τη Βουλή Βουλή, τζαι το καφέ Γκάρντεν καφέ, τζαι τα Δικαστήρια Δικαστήρια, κλπ.
    Τζαι ναι, είμαστε γαϊδούρκα που το εγκαταλείψαμε, ήταν πανέμορφο, τζαι εν εκατάλαβα γιατί ξαφνικά το πάρκο της Ακρόπολης έγινε πιο τρέντι που το πάρκο τζίνο... Ως τζαι το καφέ έκλεισε τέλεια...

    ReplyDelete
  16. Pantws re paithkia emena aresan mou!

    To ippotiko ennen tou styl mou, alla tha mou aresken kati tethkion: p.x na ertei vrakas me fkiollia tziai laouta, na ferei korases me kouzes, steile me mana sto nero tziai kserw gw, na shei tziai gaourouthkia, shshooo xtinon mou, tziai tin protasin na mou tin tsiattisei!

    Episis sygxaritiria sti shillopello gambro pou empike se etsi kopo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. xaxxaxa terkazei sou polla touti i eikona pou laleis! EN polla postbabylon idea go for it! :P

      Delete
  17. α, τζι εμέναν αρέσαν μου!! πολλά ωραίον και τρελλόν το theme, θέλω τζι εγώ theme proposal!!
    (όι με άππαρους, είμαι άτσαλη)

    μπράβο τους!

    ReplyDelete

Βάλε τη μουστάρδα σου!