27.4.10

4 Επιθυμίες τζιαι μια διαπίστωση

Επιθυμία 1
Θελω να βαστώ την τζοιλλιά μου που το γέλλιον. Οι να γελασω απλώς, λαλώ σου ντιαρ ανγνωστερ, να φυρτω, δηλαδή  να πονώ το(ν) στομαν μου τζιαι τα πλευρά μου που το γέλλιον.
Ποτζείντο γέλλιον που σε πιάννει άμμαν εισαι με φίλους τζιαι κοφκει ο έναs τζιαι ράφκει ο άλλος.
Εσιει πολλήν τζιαιρόν να μου τυχει.
Σαννα τζιαι όσον μιαλινισκουμεν πκιο δυσκολον ενι ξα εν η ιδέα μου;

 Άλωπως πρεπει να αρκέψει ένας για να φυρτουμεν ουλλοι οπως τουτους.

Επιθυμία 2
Θέλω κούπες με λεμόνι, μιτσικουρουες τζιαι κατσιουριστουες.

Επιθυμία 3
Ειδες ντιαρ ανάγνωστερ που έβαλα τζινουρκον επιπλουιν κατω κατω στο μπλογκ για να θωρω εμας τζιαι τον κοσμο μας ;;;
Κάπου μεσ την θαλασσα, στην Αφρική (συγκοφκω το ναν απεναντι που το Γκαμπον μάλλον κανένα Sao Tome and Principe θα ενει) εσιει εναν αστερουιν που δειχνει οτι καποιος ντιαρ αναγνωστερ εν τζεικατω! Pέξε το ποντικούιν σου που πανω να δεις.

 Ντίαρ αναγνωστερ φρομ Αφρικα, γουεαρ εξακλι αρ γιου εντ ντου γιου αξεπτ βίζιτς;

Επιθυμία 4
Εσιει τζιαι έναν αστερουιν που την Πράγα. Αυριο παω στην Πράγα με αγαπημενα προσωπα εκ Νησου Κυπρου και οχο μόνο (αναμενεται να εκπληρωθει η επιθυμία 1 τζιαι η 2 αν φέρει η φιλεναδα καμιαν κουπαν) , γι'αυτο:

Nτιαρ αναγνωστερ φρομ Πραγκ πέψε καμιαν συμβουλη για ωραια εστιατορια, μπαρακια τζιαι αλλα ινσαιντερ ττιπς αν εσιεις την καλοσυνη.

Διαπιστωση
Ξέρεις οτι πρεπει να φυεις που την Κρυοχώρα αμμαν ξεκινας να αψιουρίζεσαι μολις ανθισουν τα δεντρα.
αααα αααα ααααψιου!
Γιατι ουλλοι οι Κρυοχωρίτες εχουν αλλεργια στη φυση;
Οι Κυπραιοι γιατι εν εχουν τοσες;
 Εν που επαιζαμεν μεσ' τα χωματα τζιαι ετρωαμεν οξινουθκια (που τους εκατουρουσαν οι σσιυλλοι);

21 comments:

  1. Διαπίστωση2: εμείς ετρώαμεν τα τζαι ας τους εκατουρούσαν οι σσιύλλοι :Ρ

    ReplyDelete
  2. Συμφωνώ με την διαπίστωση. Δακάτω στες Αγγλίες ούλλοι εν με τεσ αντι-ισταμίνες, εγώ είμαι μια χαρά. Πρέπει ναν τα οξυνούθκια, εν καλά που λαλείς...

    ReplyDelete
  3. An episkefteis to mouseio tou kafka, opws einai sta aristera sou an proxwrhseis sta de3ia sou sta 200 metra exei mia mpuraria,ena palio spiti me apisteuto krasi.Men faeis konta sthn plateia tvn rologiwn. Prepei na episkefteis opwsdhpote to mouseio tou mouka sthn idia plateia.Epishs prepei na paeis k sthn mala strana k klassika sthn charles bridge.

    Ta upoloipa den 8umamai ta onomata tous, emeis eixame piasei ton odhgo tou lonenly planet k htan polu boh8htikos.

    ReplyDelete
  4. "Εσιει πολλήν τζιαιρόν να μου τυχει. "
    Τζι εμένα

    "Σαννα τζιαι όσον μιαλινισκουμεν πκιο δυσκολον ενι ξα εν η ιδέα μου;" Το πρώτο

    "Θέλω κούπες με λεμόνι, μιτσικουρουες τζιαι κατσιουριστουες."
    Θέλω παγωτό τζαι ΠΑΤΤΙΧΑ :-)

    "Εν που επαιζαμεν μεσ' τα χωματα τζιαι ετρωαμεν οξινουθκια (που τους εκατουρουσαν οι σσιυλλοι); "

    Σωστή η εξήγηση

    ReplyDelete
  5. το σπίτι του Κούντερα δεν υπάρχει. Οι τσέχοι τον έχουν ξεγράψει, υποθέτω όπως τους ξέγραψε και αυτός. να πας σε ένα εργοστάσιο μπύρας είναι μέσα στην πόλη, πως το καλό το λένε ξέχασα...

    ReplyDelete
  6. Christina
    τζαι η πλατεία εν καλή , ειδικά ένα εστιατόριο απέναντι από τα ρολόγια και προς τη δεξιά μεριά εκατέπληξε με, έσιει χρόνια φυσικά...

    Αν αντέχει το στομάχι σου ποστ τζαι μπόρεις να το πάρεις light, πήγαινε τζαι στο Μουσείο με τα μεσαιωνικά όργανα torture είναι σε μια στοά εκεί στην πλατεία, προσωπικά εν εξαναείδα έτσι πράματα τότε τζαι έκαμε μου εντύπωση.

    ReplyDelete
  7. α ωραία. ταξιδάκι. ότι πρέπει! μάλλον ναι, επειδή είμαστε πιο κοντά στη φύση.από άποψη χιλιομέτρων μιλώ.

    καλά ένεσιει κούπες στην γερμανία; ενόμιζα εν πράμα που κάμνουν τζιαι άλλες κουλτούρες τζιαι ξέρω στη γερμανία έσιει πολλές.

    όμορφες οι εικόνες του μούκα στην πράγα. όμορφη πόλη. έσιει ωραία κοσμηματούθκια, τζιαι ξύλενα. τα ξύλενα όργανα εν πολλά φτηνά. είσιε μιαν ξύλινη αγορά που επήα εγώ πάραπανω που το ρολόι και ήταν πολλά ωραία

    ReplyDelete
  8. έβαλα ριμάιντερ για τις κούπες πουλλούδιν μου ντο γουορι

    ReplyDelete
  9. Thx for the tips guys.

    O anagnwsths o tsexos en efanhn akoma.

    Ritsou, esiei koupes alla tourk. (iclik köfte) pou en entelws diaforetikes) h livanezikes me pinolia pou en kales alla not the real thing.
    Ase pou prepei na apeis se estiatoreio na tes evreis.

    ReplyDelete
  10. Τζιήνην την πρώτη την επιθυμά θέλω την τζιαι εγιώ να κατουρηθώ που το γέλιον να πονούν τα πλευρά μου πουτο γέλιο.Αχ περασμένα μεγαλεία τζιαι θυμώντας τα να κλαις.
    Τα οξυνούθκια έτρωα τα τζιαι εγιω τον καιρό της Γαλιλαίας.

    ReplyDelete
  11. Καταρχάς να περάσεις τέλεια στην Πράγα!! (η κολλητή να διαβάσει το μπλογκ να φέρει κούπες!λεμόνι ελπίζουμε να έχει στην Πράγα)

    Έχουν πολλές αλλεργίες, όντως...Τα ξινούθκια και τα αθασούθκια τα πράσινα μιάμι μιαμ...και γενικά το παιχνίδι με τα χώματα...τα κρυοχωρκάτικα παιδάκια πάντως δεν αρρωστούνε τόσο εύκολα πάντως...

    φιλούυυυυυυυυυυυθκια!!!

    ReplyDelete
  12. Καλήν διασκέδασην. Ο μυστήριος αναγνώστης μάλλον πρέπει να είναι χρήστης δορυφορικού ιντερνετ. (Περνά ο ισημερινός που τζιαμαι.)
    Εχω τζιαι εγώ κάποιον που με διαβαζει συστηματικά που τον ίδιον τόπον, τζιαι δύσκολα μπορώ να φανταστω πως εν ο γιος κάποιου καπετάνιου που μαθαίνει ελληνικά:)

    ReplyDelete
  13. ακόμα έσιει οξινούθκια?
    εγώ επαρέτησα να τα τρώω μόλις μου εχαλάσαν το όνειρο τζι είπαν μου για τους shύλλους...

    ReplyDelete
  14. Να πάεις στο μουσείο με τα μεσαιωνικά όργανα βασανιστηρίων που λαλεί ο Κκουλλάς! Εν έσhει λάθος!
    Επίσης αν έσhεις καιρόν, δώκε το γυρό σου που το Κάρλοβι-βάρι...εν ωραίος τόπος γεμάτος πράσινο. Να πιάεις τζαι τα κρύσταλλα σου, να πιείς τζαι που τες ιαματικές πηγές (έσhει μιαν που εν φτώμαν λέσhην το νερόν)
    Τότε που επήα εγώ, έμπηκα μες σε ένα μαχαζούι τζιαμέ που πάεις προς την παλιά πόλη τζαι ο ιδιοκτήτης ήταν Κυπραίος! Εζάωσα!

    ReplyDelete
  15. Kopelia thorw oullh h blogosfera epien pragan! Makari nan kala h CSA pou vallei "prosites" times tziai enna rtoun tziai oi filenades pou CY.

    thalassa: eimai ikanh na parw lemoni mes thn tsenta:-D
    Ta Kryoxwrakia en arwstoun toso giti en tous dioun me to paramikro antiviwsh nomizw...

    strovolioth: exalases mou to oneiron twra... eshieroumoun oti exw dear anagnwster pou to Sao Tome and Principe tziai oti htan na paw diakopes tziame tziai na kamw couch surfing spitin tis/tou :-D Pittin.

    Neerie: nai ta oksinouthkia en san thn erkasthn, en ksilifkountai:-)

    Invictus:
    leleis nan tzeinos o anagnwsths pou thn Praga:-p
    Na tou parw kanena halloumouin?

    ReplyDelete
  16. Πάρτου έναν κόρτλεϊπε τζι εννα σου τζιεράσει τζαι αψίνθ να γινείτε παρέες.

    P.S: αν σου λείψουν οι κορώνες (όι οι μπύρες, τα ριάλλια) κάμε συνάλλαγμαν που τράπεζα. Μεν πάεις που τζίνα τα "0% commission exchange" περιπτερούθκια που εν γεμάτες οι στράτες...πιάννουν σου τον κώλο σου συγκεκαλυμμένα!

    ReplyDelete
  17. Μάνα, U FLEKU!!!! Θυμάσαι;;;;

    ReplyDelete
  18. Μύθος η ιστορία με τα οξινούθκια που τους εκατουρουσαν οι σσιύλλοι. Γιατί να κατουρήσει ο σσιύλλος στα οξινούθκια στη μέση του χωραφκιού; Εννα πάει σε κανένα δέντρο, καμιά ταπέλα, άτε κανένα λάστιχο αυτοκινήτου να σημαθκιάσει τον τόπο του. Μεν ακούτε πελλάρες. Τρώτε οξινούθκια άνενοιας...

    ReplyDelete
  19. ένεκατάλαβα τι είπε ο στροβολιώτης. δηλαδή άμα έσιεις δορυφορικό ίττερνετ δείχνει ότι είσαι που τον ισημερινό;εντοπιαα

    ReplyDelete
  20. Εμένα τυχαίνει μου κάθε λλίο να κάθουμε με τους φίλους μου τζιαι να γελώ ώσπου να ππέσει η μασέλλα μου.
    Τζιαι είμαι τζιαι χαζίρη 30ρης.
    Έννεν στην ηλικία, εν στην παρέα τζιαι τον τρόπο ζωής.

    ReplyDelete
  21. Κυρία ΌλσενMay 3, 2010 at 10:53 AM

    Άρεσε μου ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ το βίντεο!!! Εφίρτηκα που το γέλιο! Τζαι εσυγκινήθηκα τζιόλας... :)

    Άκουσα ότι στην Πράγα ούλλοι λαλούν σου "ναι" τζαι "εντάξει" αλλά στην πραγματικότητα γίνεται συνεννόηση μπουζούκι. :)

    ReplyDelete

Βάλε τη μουστάρδα σου!