12.11.10

Food trafficking: Το μεγάλο ταξίδι του παστουρμά

M: Μεγαλομήτωρ Π: Εγώ


Ντριιιν ντρίιιιν


Π: Έλα άμμα
Μ: Έλα αγάπη μου, πέ μου, εννά ρτει ο φίλος σας ο τάδε μεθαύριον;
Π: ναι
Μ εντάξει να σου στείλω πράματα, ινναμπου θέλεις;;;;
Π: Εεεε, στείλε μου 2 πακέτα πίττες για σουβλάκια, λλία λουκάνικα κρασάτα τζιαι θκυόσμη ξερό του κήπου μας.
Μ: ιντα άλλο μόνον τούτα;:::::
Π: Ναι άμμα, εν τζιαι στη Σιβιρία που ζιώ
Μ: να σου βάλλω τζιαι λλίον σταφύλι βέρικο που το χωρκο
Π: Παρέτα άμμα εννα λύσει
Μ: οι, εν παθαίνει τίποτε, εννα το πακεττάρω καλά
Π:, Αμμα, οι να τον φορτώσεις τον καημένο τζιαι εν με το τρένο ποννα ρτει που το αεροδρόμιο.
Μ: Οι αγάπη μου, οι! 3-4 κιλά το πολλύν εννα του βάλω.
Π: Σίουρα;!
Μ: Ναι μάνα μου…. Να σου βάλω τζιαι λλία χαλλούμια που τα φρέσκα που έκαμα
Π: Οι άμμα μεν βάλεις, μόνον ότι σου είπα…Οι να τον φορτώσεις α!
Μ: Οι μάνα μου, ετο 2-3 πραματουθκια... Τζιαι λλία δάχτυλα για τον Σιαολίν.
Π: Αμμα
!



Two days later…


Π: Εγώ, Φ: Φίλος

Ντρίίίν ντρίίν
Π: Έλα ρε
Φ: Έλα
Π: έφερε σου η μάμμα μου τα πράματα;
Φ: Εεεε, έφερεν τα… αντόβρεις πόσα κιλά!
Π: μεν μάσιεσαι! Πόσα;;;;
Φ: Αντόβρεις!
Π:, Εεεεε, ενιξέρω… 5-6;;;
Φ: 14 κιλά….


Τι να πείς ντήαρ ανάγνωστερ, τι να πείς!

21 comments:

  1. 14 κιλά πράματα = 14 τόνους αγάπη!
    άμα γίνεις γονιός και το παιδί σου είναι τόσο μακριά θα καταλάβεις. στη θέση σου θα την έπαιρνα και θα της έλεγα 140000 ευχαριστώ :)

    ReplyDelete
  2. Συμφωνώ για τους 14 τόνους αγάπη... Αλλά δεν θα ήθελα να ήμουν ο φίλος που τα κουβαλά! και εμένα τα ίδια έκαμνε η μάμα μου όταν ήμουν Αγγλία. Και κάθε κυπραία μάνα! Ακόμα και τώρα που είμαστε μόνο 10 λεπτά μακριά έρχεται με γεμάτες τσέντες με ότι σκεφτεί! Αθάνατες κυπραίες μάνες!!!

    ReplyDelete
  3. Αθάνατη Κυπραία μάνα indeed! Όλες οι μάνες τα ίδια..και εγω τα ίδια..μου κουβαλούσαν μέχρι και ψημένα φαγητά (τζιύκλες συγκεκριμένα)..αλλά και εγω κουβαλώ για άλλους γιατί ξέρω ότι σαν το φαί της μάνας δεν υπάρχει!

    ReplyDelete
  4. @Rania
    Τζιύκλες!!!! Ντούζ-πουά για τη μαμά!

    @postbabylon
    Κλασσική κυπραία μάνα με παιδίν στα εξωτερικά.
    Θυμούμαι μια φορά που ήταν να πάω Ελλάδα τζαι έθελεν να πέψει η μάνα μου "2-3 πράματα" του αρφού μου. Εσυμφωνήσαμεν ότι εν θα έβαλλεν πολλά πράματα. "Μιαν τσένταν" είπεν μου. Well μια τσέντα ήταν όντως, αλλά μόλις την έπιασα εσέλλωσα. Όσπου να την πάρω στο αυτοκίνητο έθελα επέμβαση μηνίσκου τζαι κιρσοκήλης! :D

    ReplyDelete
  5. Και τώρα ξέρουμε πως αν τύχει να τηλεφώνηση η μεγαλομήτωρ για να σου φέρουμε πράματα στην ξενειθκιά απλά θα αρνηθούμε με πολλή ευγένεια...

    ReplyDelete
  6. χεχεχχε έτο πε του μερικά να τα αφήκει Κύπρο να τα φάει με την οικογένεια του τζιαι να σου φέρει τα άλλα. Αν ταξιδεύκει τζιαι με καμιά φτηνή αεροπορική εννά πκερώσεις τα χαλλούμια σου όπως η she demon στον Ορφανίδη!

    ReplyDelete
  7. "ρε άμμα, όι να γεμώσεις την τσέντα του φίλου μου με 14 κιλά αγάπην τζαι να μεν την αντέξει..."

    θα μπορούσες να πεις
    όι πως θα άλλασσεν οτιδήποτε...

    ReplyDelete
  8. Εγώ πάλε έπερνα μαζί μου μόνο (εν έρκετοθν κανένας να μου φέρει) γεμιστά, κανένα χαλλούμι, καμιά πίτα. Ούλλα τα άλλα που έθελα έκαμνα τα.
    Άσε που τα μοιραζούμασταν 3 πλάσματα γιατί ένιγουει ετρώαμεν μαζί.
    Τωρά της αρφής μου, μέσα σε 2μισι μήνες, έστειλε της με 3 πλάσματα ΣΥΝ τζίνα που επήρεν μόνη της. Εγώ αντρέπουμαι που τα πλάσματα που κουβαλούν πάντως....

    ReplyDelete
  9. Το λάθος ήταν δικό σου. Εν ξεκάθαρο που τη συζήτηση ότι 3-4 κιλά ήταν το σταφύλι μόνο και όι το συνολικό βάρος.

    ReplyDelete
  10. !! ο φίλος σου πρέπει να έκαμε κάτι μπράτσα να!

    ReplyDelete
  11. αχαχαχα....εν φίλος σου ακόμα ο φίλος σου; οξά έκλωσεν καντούνι;

    ReplyDelete
  12. Μεν κάμνεις κούτζια, φάε τα τζαι σιώπα. Εμένα μια φορά η μάμα μου, μου είχε στείλει 8 φλαούνες, καϊσιά τζαι φορμόζες, οι φίλες μου που τα κουβαλήσαν εταλαιπωρηθήκαν αλλά εγώ απόλαυσά τα.

    ReplyDelete
  13. Κυρία ΌλσενNovember 12, 2010 at 4:10 PM

    Χαχαχα! Κλάσσικ! :) Ίντα, τωρά που το λαλείς, τζαι σε συνδυασμό με τα προχτεσινά σουβλάκια, έχουμε στην Αγγλία κάτι ξαδέλφες που βάλλουν συγγενείς να τους κουβαλούν πίττες σουβλάκια άμα πιέννουν επίσκεψη. Ψημένες, έτοιμες, κανονικά, μες στη βαλίτσα. Είπα τους άμπα τζαι ζητήσουν μου έτσι πράμα ποττέ, εννά τσακωθούμε! :))
    Ήρταν σώα τα πράματα τουλάχιστον, απολαύσατε τα;

    ReplyDelete
  14. Την αθεόφοβη :Ρ
    (θυμίζει μου τη μάνα μου)

    ReplyDelete
  15. Pou mes tin tsenta, monon i moustarda eleipe (Re: vale ti moustarda sou..)
    Da Sista!

    ReplyDelete
  16. Twra pou mas ellianan ta kila pou dikeoumaste na fernoume dakato, pos tha kouvaliso ta xalloumia mou kai ta ipoloipa? ti na fero kurie mou me mia valitsa ton 23 kilon?? Me vlepo na plirono gia extra valitsa. Pou jairos pou otan eprotoirta stin ameriki edikaioumastan 2 valitses ton 32 kilon i kathe mia! Good old days...

    ReplyDelete
  17. ευχαριστώ να της πεις. Ας εν καλά η γυναίκα, εννα φάτε καλά:)
    Ρισπέκτ στις μάνες:)

    ReplyDelete
  18. Τα μισά ήταν του φίλου σου. ΄Οτι σου έβαλλεν εσέναν έβαλλεν του τζιαι τζείνου.

    Δηλαδή ο γυιός μου εν εξαίρεση που δεν παίρνει ΤΙΠΟΤΕ μαζίν του στην Αγγλίαν; Αμπα τζαι δεν είμαι Κυπραία, τζιαι κατά΄συνέπειαν ούτε ο γυιός μου Κυπραίος;

    ReplyDelete
  19. giati antipathw ta mala olous anexairetws tous kyprious;ma einai oloi tous tsoglania

    ReplyDelete
  20. χαχα άπαιχτη η μεγαλομήτωρ! μόνο η δική μου εν μου έστελνε ποττέ δηλαδή;
    Μόνο μια φορά έστειλε κάτι πραματούθκια του bro κατα παραγγελία του με ένα ξαδελφο μας and never again!

    Γκοντ μπλες μαδερς έβρυγουέαρ!

    ReplyDelete

Βάλε τη μουστάρδα σου!