4.11.11

Μάππες


Εψές είδα το ματς Σάλκε ΑΕΚ. Ο σχολιαστής εσιήστειν να λαλέι οτι κάτι τέθκιες ομάδες τρών 5 τζιαι 10 γκόλ, τζιαι την τελευταίαν φοράν που έπαιξεν η ΑΕΚ (αν είμαι σίουρη αν ήταν επι Πεζοπορικού) με την Γκλάντμπαχ έφαεν 10. Στο τέλος έμεινεν με το μικρόφωνο στο σιέρι. Εχάρηκα το (μπράβο Ινβίκτους μου), όπως σιέρουμαι για κάθε όμαδαν που μας βάλλει στο χάρτην της μάππας, αλλά αν επρόσεξα καλά μόνον έναν Κυπράιον είσιεν μέσα η ΑΕΚ, τον Δημητρίου. Κρίμας.
Εν πάσει περιπτώσει, έχω τζιαι μιαν ημιαντιπάθεια στη Σιάλκε, εχάρηκα το.
Καλά να πάθουν να καμνουν τους μάγκες, τούτα εν τα καλά της μάππας. Όι πως το μάτς ήταν τζιαι τίποτε το σπουδαίον βέβαια αλλά λέμεν.

Το Αποέλ έν το είδα, αλλά (μεν το χάσεις) είπε μου η Μεγαλομήτωρ τα καθέκαστα. Πάλε μπράβο.

Κάτα τα άλλα να μοιραστώ μαζί σας ότι στη λίστα με τους μάππατζίες που θέλουν πατσούθκια, της οποιάς προεδρεύει ο Ρονάλντο (όι ο πασιής, ο άλλος) είναι τζιαι Μάριο Γκόμεζ της Μπάγιερν. Τον οποίον φωνάζω χαϊδευτικά Αγκουρόμεζ. Θέλω να του δώκω κλωτσιάν πας το κάννιν την ώραν που εν θα φορεί τζείντα καννοπροστατευτικά, ή να βάλω τον Ράικκαρντ να του φτύσει μια ρέχχαν πας την κώμμωσην, όπως είσιεν κάμει τότε του Ρούντι Φέλλερ. Τζιαι πέτε με κατζιάν, εν σιαίρουμαι για τες τελευταίες του επιτυχίες, επειδή αθθυμούμαι ότι εν ανάπηρος τζιαι τίποτε εν κάμνει οπότε τα φετινά του ξέρω ότι εν κωλοφαρδία. Κάθε 2-3 χρόνια η Μπάγιερν πκιάννει έναν παίχτην ακριβόν που να φκάλει τα μμάθκια του ενι ξέρει τζιαι απλώς έρκουνται οι μάππες, φακκούν πας το πόιν του τζιαι μπαίννει το γκόλ. Τζιαι ο Λούκα Τόνι τέθκιος ήταν. Επίσης να πώ ότι το «είπα σου χτενίστου λλίον» ισχύει τζιαι για τους 2.


 Ο Αγκουρόμεζ


 τζιαι ο χαμένος του ττουίν μπράδα.

Αυτά.

Μα να έχω ταπελλούαν «μάππες»;

17 comments:

  1. Θα επανέλθω για σχόλιο όταν παν στον τόπο τους οι μιλλούες που εκατέβασα :D

    ReplyDelete
  2. ΑκκανούρηςNovember 4, 2011 at 10:48 AM

    Ασχέτως των επιτυχιών που επιδεικνύουν οι κυπριακές ομάδες, (όπου μου αποσπάται διστακτικά το μειδίαμα) εγώ παραμένω πιστός στην άποψή μου (απότοκο εκτεταμένης κοινωνικής μελέτης που διεξάγω αόκνα τα χρόνια που βρίσκομαι στη νήσο:

    Η ΜΑΠΠΑ ΕΝ ΧΩΡΚΑΤΙΚΗ. ΧΩΡΚΑΤΟΧΩΡΚΑΤΙΚΗ. ΠΙΟ ΧΩΡΚΑΤΙΚΗ ΠΟΥ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ ( αν είναι δυνατόν δηλαδή). Καλά, πιο χώρκατους που τους ομονοιάτες δεν μπορώ να φανταστώ. Μπορεί πιο χώρκατοι που τους ομονοιάτες να είναι οι χώρκατοι ομονοιάτες αλλά αυτός ο όρος μπορεί να θεωρηθεί πλεονασμός.

    Ενώ το μποξ.. Teddy Roosevelt (όπου έχασε το μάτι του), Oscar Wilde κτλ ...

    Η κριτική μου εναντίον του ποδοσφαίρου, ειδικά στην Κύπρο, είναι ότι απορροφά όλα τα κονδύλια των επιχορηγιών. Ξέρετε τι πρωταθλητάρες έχουμε στην πυγχμαχία, στο jijitsu, στο ταεκβοντό κτλ;

    ΕΚΑΤΟΝ ΦΟΡΕΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΠΟΥ ΤΟ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗ, ΝΕΚΤΑΡΙΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΛΟΙΠΟΥΣ ΧΩΡΚΑΤΟΧΩΡΚΑΤΟΥΣ οι οποίοι είναι ΑΠΟΕΛΙΣΤΕΣ αλλά σε μια δίκαιη κοινωνία θα ήταν ΟΜΟΝΟΙΑΤΕΣ...

    ReplyDelete
  3. εγώ εν έχωιδέα τι έγινε με τις μάππες, έσιει που το Μουντιάλ να δω. Τζιαι ούτε ξέρω τους κυρίους των οποίων έβαλες τις φωτογραφίες. Αλλά ο δεύτερος, ενεν όπως τον Vanilla Ice?

    ReplyDelete
  4. Εμεναν Ακκανουρη, ενοχλει με, συν τζεινα που ειπες τζαι το χωρκαθκιον με το οποιον ασχολουνται οι Κυπραιοι με την μαππαν. Εν αηννουν ματς να ππεσει χαμαι!

    Καλαν ρε κουμπαρε, δε το Champions Leage, δε το μουντιαλ, δε τζαι το ΟΥΕΦΑ, παραλληλα που παρακολουθεις το Κυπριακο, το Ελληνικο, το Ιταλικο ή το Γερμανικο ή το Ισπανικο ή το Αγγλικο πρωταθλημα! Δουλεια ποτε εν να παεις? Τα κοπελλουθκια σου ποτε εν να τα δεις? Την γεναικα σου ποτε να την φκαλεις λλιον εξω? Την φυση ποτε εν να την απολαυσεις? Τη ζωη ποτε να την ζησεις?
    Πον να καμεις αποσβεση την τηλεοραση 55 ιντζων τζαι High Definition που εγορασες για να βλεπεις την μαππαν? Πον να μεν μπορεις πιον να πλερωνεις ουλλα τα συνδρομητικα καναλια για να θωρεις ουλλες τες μαππες? Πον να πιαει το Μουντιαλ η Κυπρος δηλαδη?

    Εν αναγκη να τα δεις ουλλα τα ματς? Τζαι τη Δοξα Κακοτοπιας με το Δασακι της Αχνας γμτ? Αηκε τζαι κανενα πισω τα γερημα!
    Θκιαβασε τζαι κανενα βιβλιο, ΚΑΜΕ ΤΖΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ! 24/7 μαππα? ΑΑΑΡΓΧ

    ReplyDelete
  5. είπα σου χτενίστου λλίο? Μα φαίνεται ότι εχτενίζετουν για ώρες ολόκληρες

    ReplyDelete
  6. μα να γράφεις για μάππες?!! τς τς τς..

    ReplyDelete
  7. μα τζι εγώ νομίζω ο δεύτερος εν ο βανίλλα άις ντούντ.
    μάππα εν είδα ΠΟΤΤΕ στη ζωή μου.

    ReplyDelete
  8. Συγχαρητήρια τζαι στην ΑΕΚ τζαι στο ΑΠΟΕΛ. Το ΑΠΟΕΛ εν το είδα (παίζει την ίδιαν ώρα με την Μπάρσα). Την ΑΕΚ είδα την τζαι ελύσαν τα νεύρα μου. Έπρεπε να δέρει. Εν γίνεται ρε κουμπάρε να πιερώνεσε μια φάουσα λεφτά για να είσαι σέντερ φορ τζαι να φκαίνεις μόνος σου με τον πορτάρη, να πατάς την μάπαν τζαι να πέφτεις χαμαί...
    Ο Γκόμεζ εν στην ίδιαν κατηγορία με την Κριστιάνα Ρονάλντο: αφήνουν άλλους παίχτες να παίζουν τα κέρατα τους τζαι βάλλουν tap-ins.

    @Grouta
    Champions League, Μουντιάλ τζαι La Liga εν χάννω. Αλλά προτιμώ να δω οποιοδήποτε ματς παρά ριάλιτι σιόου τζαι διαγωνισμούς τραουθκιού/χορού ή ακόμα ένα έργο rom-com (που τα βλέπεις στην ίδιαν τηλεόραση). Ο καθένας θκιαλέει την ψυχαγωγία του την ώρα που κάθεται στον καναπέ του. Άσε που Champions League τζαι Europa League εν καθημερινή νύχτα (μετά τη δουλειά) τζαι έννεν τζαι η καλλύτερη μέρα για έξοδο. Τζαι τη φύση επίσης εν την βλέπεις νύχτα.

    ReplyDelete
  9. Defiance σαννα τζι ακουω τον αντρα μου ρε! Μα ντα επιχειρηματολογιαν αναπτυξατε γυρω που την μαππα!?! Αμαναμου μαναμου! Εν σας πιανει κανενας!

    Καποτε παρακαλα με να κατσω μαζι του να βλεπω μαππα για να καμνω σχολια τζαι να φυρνεται που το γελιο! Αφου εν ακατανοητο για μενα, το ποση παραφιλολογια αναπτυσσεται γυρω που το αθλημα!

    Εν τζαι τα 90' αγωνα ρε κουμπαρε! Εν οι ωωωωωρες που περνατε να αναλυετε το καθε παιχνιδι, την καθε μεταγραφη, την καθε κινηση του προπονητη, το καθε σφυριγμα διαιτητη, το budget καθε ομαδας και παει λεγοντας! οπου πατε, οπου βρεθειται τζαι με οποιον πλασμα κατσετε!
    Εν πρεπει να υπαρχει μετρο σε ο,τι καμνουμε? Γιατι η μαππα ν' αποτελει εξαιρεση!

    ReplyDelete
  10. ΑκκανούρηςNovember 7, 2011 at 5:48 PM

    Τα ομαδικά αθλήματα ήταν μέχρι τα μέσα της βιομηχανικής επανάστασης προνόμιο των παιδιών.

    Οι άντρες ασχολούνταν με το μοναδικό πραγματικό άθλημα: ΜΠΟΞ
    Το σύστημα ανακάλυψε ότι μέσω των ομαδικών αθλημάτων μπορούσε να αναπτυχθεί η σύγχρονη έκδοση του "άρτος και θέαμα" για την αρτιότερη και πιο θεαματική άσκηση ελέγχου πάνω στις μάζες.

    Μετά από μόλις 100 χρόνια: Βουαλά! Ελεγχόμενες μάζες!

    ReplyDelete
  11. Το μποξ μπορεί να εξεκίνησε που τον 7ο αιώνα π.Χ. (στην Ελλάδα ως Παγκράτιον), αλλά το 1743 έπιασε τη μορφή που ξέρουμε. Η μάππα εμφανίστηκε τον 3ο αιώνα π.Χ. στην Κίνα (ως στρατιωτική εκπαίδευση τζαι εν είσιεν να κάμει με παιδιά) τζαι όπως την ξέρουμε εν που το 1863. Πολλά μιτσιά η διαφορά.
    Τζαι τα θκυο εν στην κατηγορία του "θεάματα". Τζαι το μποξ εν πιο κοντά στο "θέαμα" των μονομάχων της ρωμαϊκής αυτοκρατορίας. Οτιδήποτε μπορείς να βάλεις στην κατηγορία "ψυχαγωγία" εν "θέαμα" τζαι εξυπηρετεί τον ίδιο σκοπό. Απλά ο καθένας θκιαλέει το "δηλητήριο" του.
    Όποιος εν την βρίσκει με διασείσεις τζαι εγκεφαλικές βλάβες του μποξ, μπορεί αθληθεί με την μάππαν τζαι να φλερτάρει με σπάσιμον των ποθκιών τζαι εξαρθρώσεις.

    ReplyDelete
  12. ΑκκανούρηςNovember 7, 2011 at 8:13 PM

    @Defiance.

    Η πυγμαχία ξεκίνησε στις σπηλιές και μετά προχώρησε στα μαμούθ. Η εμφάνιση του στον κόσμο είναι ταυτόχρονη μαζί με την αμοιβάδα.

    Το παγκράτιον είναι μια συνολική μορφή εκ του συστάδιν μάχης. Συμπεριλαμβάνει, μεταξύ άλλων, και eye gouging, small joint manipulation, groin manipulation, κουτουλιές κτλ. Αρκετά παρόμοια ένταση και κανόνες βρίσκει κάποιος σήμερα στο vale tudo στη Βραζιλία και στο kajukempo στη Χαβάη και στη Δυτική Ακτή. Το μποξ στην αρχαιότητα ήταν η πυγμαχία.

    Η πιο αναγνωρίσιμη μορφή πυγμαχίας είναι η δυτική. Όμως εκφάνσεις αυτής καθώς και παραλλαγές υπάρχουν και εξελίχθηκαν παράλληλα σε όλο τον κόσμο. Το σημείο αφετηρίας άγνωστο.

    Το δηλητήριο του ποδοσφαίρου είναι ισοπεδοτικό. Δεν αφήνει τίποτα στο πέρας του. Μετά το ποδόσφαιρο, το χάος.

    Και btw η πυγμαχία δεν είναι ένας απλός αθλητικός αγώνας όπως το ποδόσφαιρο. Στην πυγμαχία ο θεατής βιώνει και συμμετέχει στην αγωνία του πυγμάχου για επιβίωση και τελική επικράτηση. Όχι του στυλ "εδέραμεν τους 2-0". How lame is that??!!!!

    ReplyDelete
  13. Ακκανούρη μου, το ότι εν ισοπεδωτικό το ποδόσφαιρο εν άποψη σου. Αλλά η ίδια η άποψη σου εν σίουρα ισοπεδωτική. Πως μπορείς να εξισώνεις κάποιον που του αρέσκει να βλέπει μάππαν με κάποιον φανατικό που η ένοια του εν οι καυκάες; Πως μπορείς να πεις ότι ο άλλος με το να κάθεται στα βραστά του να βλέπει τη μάππαν του προκαλεί χάος; Η αγωνία τζαι η ευχαρίστηση που νοιώθεις εσύ την ώραν που βλέπεις έναν αγώνα πυγμαχίας, για κάποιον άλλον μπορεί να αντικαταστούντε που αποστροφή ή τζαι βαρεμάρα. Ο καθένας έσιει τζαι τες απόψεις του τζαι τα γούστα του. Έννεν ανάγκη να τα συμμερίζεσαι για να τα σέβεσαι.

    ReplyDelete
  14. ΑκκανούρηςNovember 8, 2011 at 9:30 AM

    Εεεεεε, Defiance,



    1. Το ποδόσφαιρο με την προβολή που έχει λάβει και με τις χορηγίες και φοροαπαλλαγές που τυγχάνει περιορίζει την ανάπτυξη άλλων αθλημάτων. Παράλληλα η ευνοϊκή μεταχείριση των οικονομικών υποχρεώσεων των ομάδων δεν δημιουργεί το ίδιο επίπεδο accountability με αποτέλεσμα να υπάρχουν παράλληλα θεσμικά πλαίσια οικονομικής αναφοράς. The perfect breeding ground για οικονομικό έγκλημα, ξέπλυμα, άπλωμα, στέγνωμα.

    2. Η συνεχής μονοπωλιακή προβολή του ποδοσφαίρου έχει συνδράμει σε ένα παγκόσμιο παροξυσμό. Η συλλογικότητα της κοινωνίας προσμετρείται με σημείο αναφοράς το ποδόσφαιρο (π.χ "οι οργανωμένοι οπαδοί της ΟμονοιοΑποέλ καταδικάζουν τη λευχαιμία").

    3. H ποδοσφαιρική μανία συνδράμει στο σύνδρομο του "θεατή". Όπου σε μια προσπάθεια συνεχούς ενημέρωσης περί ποδοσφαίρου, ο οπαδός είναι σωματικά αδρανής και παραμένει ένας παθητικός θερμιδολήπτης με μηδενικές αθλητικές επιδόσεις. Άσε που ως κεντρικό σημείο αναφοράς της ζωής του οπαδού είναι το ποδόσφαιρο με αποτέλεσμα να μην υπάρχει ολοκλήρωση στις άλλες πτυχές της ζωής.

    4. Το ποδόσφαιρο εξυπηρετεί ως άλλοθι του συστήματος. Εκεί που το σύστημα έχει μια αυτονόητη και εγγενή υποχρέωση να δημιουργεί συνθήκες σωματικής καλλιέργειας για τους πολίτες, η προβολή του ποδοσφαίρου επισκιάζει αυτή την υποχρέωση. Το επιχείρημα είναι του στυλ: " Το να παίζεις ποδόσφαιρο είναι σαν να βλέπεις ποδόσφαιρο". Όμως: Πως να παίξεις ποδόσφαιρο όταν χρειάζεσαι άλλους 10;

    5. Ο θεατής που απλώς βλέπει ένα αγώνα εντός του πλαισίου του μέτρου δεν είναι το άμεσο πρόβλημα. Είναι ο τελευταίος στην αλυσίδα της ευθύνης για τη συλλογική αποχαύνωση του πλανήτη.

    Μεταξύ και άλλων πολλών, αυτή είναι η ισοπέδωση στην οποία αναφέρομαι. Νόμιζα ότι ήταν αυτονόητη η ισοπέδωση αλλά επιβεβαιώνεται ακόμα μια φορά ένας φίλος που μου είπε ότι τα αυτονόητα είναι μες το νού μου.

    Και αναφορικά με το σεβασμό που τόσο πολύ σέβεσαι: Αδιαφορώ για τις απόψεις σου και αδιαφορώ αν σε προσβάλλω. Δεν έχω οποιαδήποτε υποχρέωση να σέβομαι οποιοδήποτε αλλά τουναντίον έχω υποχρέωση απέναντι στην ανθρώπινη μου φύση και στις δημοκρατικές μου αντιλήψεις να δοκιμάζω τα όρια του λόγου. Στο σημείο που δεν διαπράττω ποινικό αδίκημα.

    ReplyDelete
  15. 1. Συμφωνώ. Αλλά, αν ένας τομέας (το ποδόσφαιρο σε τούτην την περίπτωση) φέρνει παραπάνω χρήμα που οποιοδήποτε άλλο τομέα του είδους επειδή εν πιο δημοφιλή, εν τζαι λογικό να πιάνει παραπάνω οικονομικά κονδύλια. Τωρά για το οικονομικό έγκλημα, εν που τη νομοθεσία να το ελέγξει.
    2. Αν μέσα που τούτην την κατάσταση που δημιουργείται στο ποδόσφαιρο μπορείς να οργανώσεις σύνολα για να στηρίξουν κοινωφελείς τζαι ανθρωπιστικούς σκοπούς (π.χ. εναντίον λευχαιμίας, όπως ανάφερες) εν το βλέπω κακό. Τζαμαί που αρκεύκει ο φανατισμός τζαι τα κακός έχωντα του ποδοσφαίρου εν όταν μπλέκεις τες ομάδες με κόμματα τζαι υποψήφιους (προεκλογικά παιχνίθκια).
    3. Όσα λαλείς «κεντρικό σημείο αναφοράς της ζωής του οπαδού είναι το ποδόσφαιρο με αποτέλεσμα να μην υπάρχει ολοκλήρωση στις άλλες πτυχές της ζωής», αφορά περιπτώσεις τζαι όι το σύνολο των οπαδών. Πιάννεις ακραίες περιπτώσεις τζαι γεννικεύκεις τες. Όσον αφορά την άθληση, πε μου έναν άλλον άθλημα (ή μη) που πείθει παραπάνω μωρά να αθλούντε τζαι να εξασκούντε.
    4. Το ποδόσφαιρο εν ομαδικό άθλημα. Τζαι πιο εύκολα βρίσκεις άλλα 9 άτομα για να παίξεις φούτσαλ παρά ακόμα ένα για να ππουνιαρίσκεστε μέσα σε έναν ρινγκ. Κρίνοντας που όσα λαλείς, εν έπαιξες ποττέ σου. Τζαι ασκείσαι σωματικά τζαι αναπτύσσεις αντανακλαστικά, γλήορο τρόπο σκέψης, διορατικότητα τζαι ομαδικότητα. Αν όι, κάτι κάμνεις λάθος.
    5. Πάλε κατά τες απόψεις σου.
    Έννεν υποχρέωση κανενός να σέβεται τες απόψεις του άλλου τζαι να μεν χρησιμοποιά προσβολές ως επιχειρηματολογία. Απλά δείχνει τον χαρακτήρα του άλλου. Αν αδιαφοράς για τες απόψεις του άλλου για πιο λόγο κάμνεις διάλογο; Απλά για να πεις τες δικές σου; Για τούτον τον σκοπό έννα έβρεις τον μονόλογο πιο λειτουργικό.

    ReplyDelete
  16. Κι εγώ έτσι τους διαχωρίζω "όι ο πασσιύς, ο άλλος"!! χαχαχαχααααα, έφυρες με.
    αυτό με τη μεγαλομήτωρ μου θυμίζει μια φορά που ρώτησα (ήταν καλοκαίρι, ήμασταν Πρωταρά) "πόσα πόσα η μάππα;" και απάντησε ένας φίλος μας γκέι ο οποίο δεν ασχολείται ποτέ και φακκούσαμε χαμαί που τα γέλια, καθώς η επόμενη μου κουβέντα ήταν "τζι εσύ γιατί το ξέρεις;;;"

    ReplyDelete
  17. ΑκκανούρηςNovember 8, 2011 at 2:29 PM

    Defiance,

    Σε μια συζήτηση μεταξύ creationist και evolutionist:

    -Evolution is a fact, not an opinion.

    - And that's your opinion.

    Κάνω διάλογο για να διαπιστώσω τη στεγανότητα των επιχειρημάτων μου και αυτών που διαφωνούν με εμένα. Αυτό είναι το μοναδικό μου κίνητρο. Αυτό πάντα ήταν το κίνητρο της επιστημονικής επισκόπησης. Αλλιώς, από σεβασμό στην άλλη άποψη, ίσως να πιστεύαμε ακόμα ότι η γη είναι επίπεδη.

    1. Οι χορηγίες του ποδοσφαίρου αποτελούν κατάφωρη παραβίαση του δικαίου του ανταγωνισμού. Δεν συναρτώνται με την αρχή του good corporate governance. Δεν είναι η νομοθεσία που ελέγχει αλλά οι διωκτικές αρχές που επιβλέπουν την επιβολή της νομοθεσίας. Οι διωκτικές αρχές είναι με το ΑΠΟΕΛ την ΟΜΟΝΟΙΑ και τους λοιπούς.

    2. You are missing the point.

    3. You are missing the point

    4. You are missing the point. Αλλά για να σου απαντήσω, όταν δεν βρίσκω κάποιον να ππουνιαριστώ, αρχίζω και κουπανώ τη γυναίκαι μου. Συνήθως η πρόφαση είναι η θερμοκρασία του φαγητού.


    5. Τον χαρακτήρα μου δεν τον γνωρίζεις απλώς πιστεύεις ποιός είναι. Είμαι σίγουρος ότι αν με γνωρίσεις θα σε εντυπωσιάσω είτε με δυσάρεστο είτε με ευχάριστο τρόπο.

    ReplyDelete

Βάλε τη μουστάρδα σου!