22.12.11

Η κάλη μέρα...

Στην αρχή ξεκινά να ξημερώννει... σιγάαααα σιγάααα.
Η ώρα 5:50.

Φυσικά τζιαι εν ξημερώννει που τ’αλήθκεια, αφου γίνεται η ώρα δέκα να ξημερώσει δαμέσα τον σιειμώνα. Το ξημέρωμαν κάμνει το μια ειδική λάμπα/ξυπνητήρι που αρκέφκει τζιαι φεγγει για να ξυπνα ωράια ο Σιάολος. Έκαμα του την δώρον έγω για να μεν με λαώννει με τες τραουθκιές του ξυπνητηρκού του.

Μέτα που την ατριφίσιαλ ανατολή ξεκινούν τζίκλες, τριώνια, δεκαοχτούρες να μάχουνται, περίπου η ώρα 6:10.

Αννοίω το έναν μμάτιν: «Σάιολεεε, σήκου»

Γκκκρρρρρ (εν η απάντηση)

Μετά ξεκινά ενας πετεινός που το κινητόν του. Για να βρύξει πρέπει να λύσεις μιαν μαθηματικήν εξίσωσην. Μετά μπαίνει στο σνουζ για 3 λεπτά. Η εξισώσεις δυσκολευκουν ώσπου πάει,  ο πατεινός να σιήζεται.

Εφτάσαμεν αισίως στες 7:00.

"Σιάολε, σήκου" (κουνγκια μες τα πλαϊτζια)

Μμμμμχχγγσξ  800 επι 13.5 πόσα ένει;

Η ώρα 7:20 σηκώννεται, εγώ λαοτζοιμούμαι.

Ξεκίνα τον μονόλογον του.

Άρκησααα, ππε, πούντο παντελόνιν μου; (κουτουλλα στο αρμάριν) ΑΑΑΑΑΑΑΑ
Άραγε βρέσιε σήμερα; Τούντο τρικόν πάει με το παντελόνιν μου ρε μωρόν; Α; Α, να πάρω τζιαι τον φορτιστήν μου.
Φακκά το καννίν του πας το κρεβάτι ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΟΥ ππουστοκρεβάτι!
Εννοείται ότι εγώ καμνω ότι τζοιμούμαι.

Τζιαι συνεχίζει τον μονόλογο:

Πού εν το παπούτσι μου; (χτυπά τον αγκώναν του στον παραστατόν) ΑΑΑΑΟΥΥ
 Λαλείς να σιονίσει σήμερα; Α μωρόν μου;;; εννα σιονίζει;

Και πάει λέγοντας.

Έρκεται η ώρα που φευκει για να παέι να νυφτεί, να πλύννει δόνγκια.
Η καλλίτερη ώρα, ή ώρα που γυρίζω πλευρόν.

Σε 3 λεπτά ξαναμπαίννει μέσα, ο μονόλογος αρκέυκει:

Άτε εννα πάω, ππέ άρκησα, νομίζω βρέσιει έξω, ο φορτιστής μου πού ένει;

Σιύφκει να με φιλήσει

Άτε έφυα.

Τζιαμέ αννοίω το εναν μμάτιν: "γεια σου μωρόν μου".

Τζιαι άκου απάντηση:

ΑΑΑΑΑ, ΑΣΤΑ ΡΕ ΜΩΡΟΝ ΒΙΑΖΟΥΜΑΙ ΛΑΛΩ ΣΟΥ ΑΑΑΑΡΚΗΣΑ, ΕΝΙ ΜΠΟΡΩ ΤΩΡΑΑΑΑΑ             ΑΑΑΡΚΗΣΑΑΑΑΑΑ ΛΑΛΩ ΣΟΥ!!!!!!!!!

Τζιαι φευκει τζιαι μεινίσκω πάντα με την απορία: 

Γιε μου εμιλήσαμεν σου; Πρωίν πρωίν πιάννει σε η γλωσσοδιαρρεια, εναν γειά σου είπαμεν τζιαι καμνεις παντες τζιαι θέλω να σου πω την ιστορίαν της φρουτοπίας.

Ούτε την ανεργίαν του εν μπορεί να απολαυσει το πλάσμαν.

Σιάολος λαλούν σου.

25 comments:

  1. αχαχαχαχχαα
    Ετρεξαν τα μμαθκια μου που το γελιον!

    Κορη μα καθε πρωι ετσι φακκα ποτζει-ποδα? Πππε εν να τα διαλυσει ουλλα ;Ρ

    ReplyDelete
  2. Τούντο τρικόν πάει με το παντελόνιν μου ρε μωρόν;

    σταθερή ατάκα κάθε πρωί άμα εμίνηστα με το καλαμαρούι στην Αθήνα, σε ίδια φάση...

    εν ωραία τούτα ρε όμως, το καλό σου που το καταλάβεις φαίνεσται μου...

    ReplyDelete
  3. Αχ ίντα καλά που ο δικός μου απλώς άφκει το φως, βάλλει τα ρούχα του (που τα έσιει που την προηγούμενη πας την κρεμάστρα) τζιαι φεύκει... Εγώ απολαμβάνω την την ανεργία μου πάντως!

    ReplyDelete
  4. Εθκιάβαζα το τζαι είχα τις εικόνες μες τον νού μου. κάμποσο γέλιο.

    ReplyDelete
  5. Γρούτα
    αφού φωνάζω τον ρόμποκοπ επειδή θέλει ανταλλαχτικά!

    Μούνλαιτ
    καλαμαρούιν μπήιν δε κή γουέρντ!

    Σάικ
    γέλιννε γέλιννα, εγω τι να πω που ύπνον εν χορτάννω...

    Εόλικα
    άσε ο πέηπ είναι υπόδειγμα!

    Σμιλί
    αμμεννεν αλλό γελούμεν τουλάχιστον:-)

    ReplyDelete
  6. Κυρία ΌλσενDecember 22, 2011 at 11:54 AM

    Αχαχαχαα! Πολλά περιγραφικό! Όι πως θα ήθελα να είμαι κάθε-κάθε μέρα στη θέση σου (είμαι κάθε 2-3 μέρες) αλλά εν πολλά αστείο!
    Να σου πω, τζίντο αππ που σου βάλλει μαθηματικά υπάρχει τζαι χωρίς τον πετεινό? Μπορεί να το χρειαστώ.. ;)

    ReplyDelete
  7. χαχαχαχ! ποστ ειλικρινά λύνετε μαθηματικές εξισώσεις για να σταματήσει το ξυπνητήρι?????:P

    ReplyDelete
  8. Κυρία Όλσεν
    ναι έσιει το τζιαι με άλλα ζώα:-)

    νταφοντιλ
    εν λύνουμεν, λύνει τες μόνος του (κουτσά στραβά)

    ReplyDelete
  9. χαχαχα...έτο είδες τα καλά του να είσαι single?
    nobody bothers you in the morning!

    ας πούμε τύπου εύκολες μαθηματικές εξισώσεις (3+3-2*4) ή ξέρω γω πρέπει να κατεβάσει οτι θεώρημα υπάρχει για να τες λύσει?:p

    ReplyDelete
  10. Rania
    en eproseksa na sou pw, alla nomizw dyskoleukoun ospou kamneis snooze.
    Den to sizitw! Single life eshei ta kala ths! p.x. amman efaes th fasolada sou. kkouxxou kkouxxou

    ReplyDelete
  11. ναι αλλά αγαπάς το το καλαμαρούι σου τα γέριμα, έννε; :p

    έχει καιρό που το σκέφτουμαι αλλά τωρά το κατάλαβα. το σιάολος θυμίζει μου καράολος. το μήνυμα σου εν περνά καλά στον εγκέφαλο μου.

    ReplyDelete
  12. Αχαχαχα! Έφυρες με.
    Η γεναίκα μου ρε γμτ ξυπνά πιο γλήορα μου τζαι πάει δουλειά. Που ξυπνώ εγώ εν έχω κανέναν να βασανίσω...

    ReplyDelete
  13. εν εκατάλαβα, δηλαδή φκάλλει πέννα τζαι κόλλα/υπολογιστική τζι αρκέφκει τους υπολογισμούς? τζαι απαντά στο ξυπνητήρι? μιλά του οξά γράφει του?

    κατά τα άλλα εν ωραία τούντα πρωινά...(ώσπου να αρκέφκεις να σέρνεσαι που την αϋπνία)

    αλλάσσω θέσην μαζίν σου για κανένα μήνα
    όι με τον σιάολον σου μεν ανησυχείς

    εν τους έχω τους καλαμαράδες (οξά εν τζείνοι που εν με έχουν...) :)

    ReplyDelete
  14. έντα καλά! εγώ είμαι τζίνη που ξυπνά πρώτη, καμιά φορα σηκώνεται μητά μου και πίνουμεν μαζί καφέ.. κρατούν για πάντα τουτα τα πράματα όξα εν μόνο τωρά που ένει αρχή?
    ούτε εμένα με έχουν οι καλαμαράες!
    οι άλλοι ούλλοι αλλοδαποί είχαν με όμως :P

    ReplyDelete
  15. Defiance
    μερικές φορές νομίζω οτι εισαι ο χαμένος δυσιμος αρφος του Σιάολου α!

    Νήρι
    προκειται για App(ιητούριν του χαλλουμιού) ο Σιάολος εν πολλά μανιακός της τεχνολογίας.

    Πατάτα
    εν επειδή εν αρχη.
    Σόρη μαν!

    ReplyDelete
  16. Εν που είμαστε συντοπίτες. Εν στα καλαμαρογονίδια αλόπως :P

    ReplyDelete
  17. Το αππ φκάινει τζαι για χημικές εξισώσεις;;;; Γιατι θελω ενα πιο "ιντερακτιβ" ξυπνητήρι...

    ReplyDelete
  18. ακόμα δεν κατάλαβα εσύ τι ζόρι τραβάς και ξυπνάς μαζί του. πέσε κόρη μου τζοιμήθου.

    ReplyDelete
  19. πππεε εν εκοστώθειν τόσες φατσιές????

    ReplyDelete
  20. Pras
    Hahaha, there's a start up idea 4 u! Esy tha valeis to chemical know-how tziai ton programmatismon tha sou ton kamei o Invictus!


    Mana
    Paidi mou den akoueis glwssodiareia pou eshei to prwi? 2 ksipnitirka tziai h glwssa tou pws na men ksipnisw?

    Tatsa
    Afou oullon kati ponei!

    ReplyDelete
  21. Τι εννοείς "πρέπει να λύσεις μια εξίσωση για να σταματήσει";;;

    ReplyDelete
  22. The story of my (morning) life ρε post..

    ReplyDelete
  23. Τι τραβάς τζι εσύ καλέ μου...

    Ευτυχώς που η σχέση εν ομιλεί τη γλώσσαν γιατί έτσι τζαι μάθαινε για έτσι αππ(ηιτουρκα) βουρητός θα τα έβαλλεν.

    Προς το παρόν εγώ υποφέρω μόνον που το κόλλημαν της κλασσικής μουσικής. με το που παίζει το ξυπνητήριν μπαίνει το ράδιον στον σταθμό που παίζει ούλλη μέρα Μπετόβεν τζαι Τσαϊκόφκσι. Μιλούμεν τζι αν μπορείς να τζοιμηθείς όβερ δε πετεινός, όβερ Μπετόβεν αδύνατον...

    ReplyDelete
  24. Xaxaxaxa efures mas pale! J gw opws j i Patata 3upnw prwti suni8ws kamnw kafedakia, koutoulw pas se oti toixo (j porta) uparxei sto spiti j stis euxaristes periptwseis p n exw tpt 3anajoimoume... edw k 8 xronia

    ReplyDelete

Βάλε τη μουστάρδα σου!